Suzuki GT750 restauratie - theWarrior's project nummer 1

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
31.277
17.013
Opgeven staat niet in mijn woordenboek. Ik heb als sport ultralopen en heb vorige week in Italië een bergwedstrijd van 350km met 27000 hoogtemeters volbracht in 143uur. Dit is non-stop met nauwelijks slaap/rustpauzes. Dus opgeven? Never nooit niet. Dat ik ergens lang over doe, ja dat wel.
Ben al blij als ik 3,5 km ultra langzaam kan volmaken op vlak terrein 🥴 :+

huizebuys

het is zoals het is
Donateur
8 jun 2013
793
582
Haarlem
ooooh ik ben ook sportief hoor........kijk geregeld studio sport.......nou ben benieuwd naar je volgende capriolen.....

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
31.277
17.013
Ik hou het wel bij bijna iedere dag een km of 10 wandelen,maten van mij waren ook zo super sportief,ze
zijn allemaal redelijk jong overleden,gaat mij niet gebeuren.

theWarrior

MF veteraan
Donateur
31 aug 2008
4.221
2.292
provincie Groningen
Bedankt voor je bericht. Ik heb de moed en ook de zin niet verloren, ben alleen met veel andere dingen bezig (geweest). Motor gerelateerd (leuk), huis gerelateerd (minder leuk) en persoonlijke omstandigheden (niet leuk). Nu lijkt mijn situatie zich wat te stabiliseren en hoop ik de draad snel weer op te pakken. Zodra er vorderingen zijn zal ik het vervolg zeker hier melden.

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
31.277
17.013
Vergeten doen we het niet :N 2takt wereldje is maar relatief klein dus makkelijk te onthouden:Y
Wat ik nog wel steeds lastig vind is dat alle projecten op 1 hoop zijn gegooid,dat vond ik voorheen beter,
gewoon bij de brikken en klassiekers,dat was eenvoudiger opzoeken omdat het daar niet druk is.

Bovenaan Onderaan