Suzuki GT750 restauratie - theWarrior's project nummer 1

Tja origineel maakt voornamelijk bij de uitlaten wat uit voor de prijs,verder valt wat dat betreft op 99%
van alle GT,s wel wat op te merken.De echte verzamelaars vinden het wel belangrijk,maar die willen
voornamelijk geheel originele motoren met zeer lage km standen en in topstaat,of totaal terug naar origineel gerestaureerd,
maar dat zijn muurbloempjes die ergens mooi staan te zijn zonder dat er op gereden word.
Wil je gewoon een motor om op te rijden dan maakt het niks uit wat voor velgen je er onder heb zitten,
wat dat betreft zijn de Akront velgen beter dan de originele,ze zijn stijver en lichter wat de stuureigenschappen
verbeterd.
 
Laatst bewerkt:
Heb morad velgen, ook niet verkeerd:
 

Bijlagen

  • 100_8412.JPG
    100_8412.JPG
    644,4 KB · Weergaven: 50
Zoals al eerder gepost, streef ik niet naar 100% origineel maar modificaties moeten wel omkeerbaar zijn. Bij velgen is dit inderdaad het geval. Ik heb geen haast en ga gewoon wat internet speurwerk verrichten wat ik kan vinden. De diverse sites in de gaten houden hoort ook bij het restauratie proces. In eerste instantie gaat mijn voorkeur voor velgen uit naar origineel. Zal wel zien wat ik tzt tegenkom. Imitatie is altijd wel leverbaar dus hoef me niet te haasten om een imitatie set aan te schaffen.
 
Ik ben nog steeds in het buitenland voor mijn werk. Gisteren heuglijk nieuws gehad van het thuisfront dat er een doos met spullen was gearriveerd voor me. Dus meteen gevraagd om deze te openen en te kijken wat er in zat (verwacht namelijk twee pakketten, eentje met een tankset en eentje met diverse onderdelen) was het dus het pakket met de diverse onderdelen, alleen ontbrak er best wel veel. Doos was niet geopend geweest, tape was nog intact. Vanmorgen mail gestuurd naar de verkoper maar nog geen respons gehad. Heb echter wel eerder bij hem gekocht en nooit problemen gehad. Ik hoop er nu ook maar het beste van. Wellicht heeft hij een aantal spullen bij de tankset ingepakt, howel hij meldde dat hij er een apart pakket van zou maken. Verder is het erg vervelend dat ik zo veel wil doen en nogzeker drie wekenm oet wachten eer ik weer naar huis kan. Heb zoveel plannen en te doen wanneer ik thuis ben.
 
Ik ben nog steeds in het buitenland voor mijn werk. Gisteren heuglijk nieuws gehad van het thuisfront dat er een doos met spullen was gearriveerd voor me. Dus meteen gevraagd om deze te openen en te kijken wat er in zat (verwacht namelijk twee pakketten, eentje met een tankset en eentje met diverse onderdelen) was het dus het pakket met de diverse onderdelen, alleen ontbrak er best wel veel. Doos was niet geopend geweest, tape was nog intact. Vanmorgen mail gestuurd naar de verkoper maar nog geen respons gehad. Heb echter wel eerder bij hem gekocht en nooit problemen gehad. Ik hoop er nu ook maar het beste van. Wellicht heeft hij een aantal spullen bij de tankset ingepakt, howel hij meldde dat hij er een apart pakket van zou maken. Verder is het erg vervelend dat ik zo veel wil doen en nogzeker drie wekenm oet wachten eer ik weer naar huis kan. Heb zoveel plannen en te doen wanneer ik thuis ben.
Nog 3 weken lijden:X,je kan ook niet ff terug.:N,aan de andere kant zijn 3 weken ook zo voorbij.;)
 
Ivm het ontwikkelen van Motor-Forum, is er een nieuwe rubriek toegevoegd.

Daarom is dit topic naar deze nieuwe plek verplaatst.
 
Ivm het ontwikkelen van Motor-Forum, is er een nieuwe rubriek toegevoegd.

Daarom is dit topic naar deze nieuwe plek verplaatst.
Projecten....hmmmm. Komt er nog een onderverdeling in subrubrieken? "gestrandde projecten", projecten van de lange adem", " afgerondde projecten"?;)
 
Projecten....hmmmm. Komt er nog een onderverdeling in subrubrieken? "gestrandde projecten", projecten van de lange adem", " afgerondde projecten"?;)
Ha ha, wie weet, ooit :)

Maar voor nu verdienen de projecten een eigen plek.
 
Hmmm wat komt er dan nog in de rubriek klassiekers, alleen maar kant en klaar spul?
Zelfde geldt dan voor de andere rubrieken....
Ik zie liever de klassieke projecten bij de klassiekers.
Zo gooi je alle projecten op een hoop, een project hoort bij een bepaalde categorie bv klassiekers, zijspannen, streetfighters etc.
 
Laatst bewerkt:
Ben het met Bas eens ,niet handig. :N
Nu kan je makkelijk het klassieke spul bekijken straks moet je gaan zoeken,er zouden dan op z,n minst sub rubrieken moeten komen
om het kaf van het koren te kunnen scheiden.Aangezien de meeste klassieke topics projecten betreft bloed het brikken en klassiekers gedeelte zo
dood.
 
Maakt het er niet overzichtelijker door, terwijl dat wel de bedoeling zal zijn,vooral de klassieker projecten zijn vaak langlopend,die verzanden zo tussen alle andere projecten en vind je ze niet makkelijk meer terug.
Het overzicht gaat wel komen.
Daar zijn wij van overtuigd :)
 
Wellicht zonde om dit topic te gebruiken voor discussie, maar even een kanttekening...

Wie gaat er bepalen wat klassieker is en wat niet?

Wie gaat bepalen of een project op korte termijn gaat slagen, of niet?

Snappen jullie? :)

Nu staat het iig in een rubriek, ipv her en der, mogelijk gezakt of niet.

We zullen t zien, MF mag wel wat mee gaan met de tijd. Ook als veranderingen niet goed blijken te zijn.
Geef t een kans :)
 
Wellicht zonde om dit topic te gebruiken voor discussie, maar even een kanttekening...

Wie gaat er bepalen wat klassieker is en wat niet?

Wie gaat bepalen of een project op korte termijn gaat slagen, of niet?

Snappen jullie? :)

Nu staat het iig in een rubriek, ipv her en der, mogelijk gezakt of niet.

We zullen t zien, MF mag wel wat mee gaan met de tijd. Ook als veranderingen niet goed blijken te zijn.
Geef t een kans :)
Dat bepalen wij wel:P,overigens zijn daar regels voor wat een oldtimer,klassieker of jongtimer is.Maar ja verder hebben we toch niks in te brengen dan lege briefjes dus zullen wel mee moeten doen.
 
Laatst bewerkt:
Dat bepalen wij wel:P,overigens zijn daar regels voor wat een oldtimer,klassieker of jongtimer is.
JA ja, en dan moeten de mods elk jaar kijken welk project van welk bouwjaar nog in welke categorie valt... :+
 

Daar verder, indien nodig.

Ik zal tzt dit topic opschonen, want discussie op forum dingen hoort niet thuis bij dit mooie topic :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan