suzuki impulse

Dan Tha Man

Rookie
4 sep 2004
4
0
Halsteren
Ik heb pas m'n rijbewijs gehaald(wel voor zware categorie) en ik was aan het rondkijken voor een motor,m'n zwager heeft nog een suzuki impulse staan en het leek me een lekkere motor om mee te beginnen,ik zag dat er al iemand eerder een topic hierover gepost heeft dus ik hoop dat die me wat meer kan vertellen hoe de motor rijd :9
 
Ik weet niet of Gerdien nog hier op het forum zit, maar die heeft er een gehad en wist er veel over. De Impulse is de voorloper van de GSXR400.
Leuk blokje, 60pk alleen het is niet moeders mooiste.

http://www.yawningjelle.nl/GSX.htm <<<-- veel plezier met lezen.
 
Nahw kweet niet wat je onder 'lang ' verstaat,maar ik wil weten oftie lekker rijd enzow,de motor is van m'n zwager en hij is netjes en niet duur,het leek me een leuke beginners fiets,ik heb gelest op een kawasaki er5 en die vond ik wel redelijk fel genoeg(niks gewend natuurlijk) maar kweet niet wat jij van die motor vond biker lady 8-)
 
Oke oke komt ie 8-) :

Het is een lekker fietsjuh die op t eerste gezicht misschien wat onderschat wordt door mensen :+ . Hij is klein van stuk en 'maar'een 400-tje, dan heeft men al snel zijn ordeel klaar :Z , maar ondertussen! })

Tis een lekker fel fietsje en trekt leuk op. Koppeling gaat makkelijk en daar ben je veel mee bezig, zo hou je hem het beste hoog in zn toeren en dat gaat ie lekker want hoe hoger je komt hoe harder ie gaat! Goede wegligging, voorspelbaar en stuurt erg makkelijk en doet precies wat je wilt :] ! Je kan in een rap tempo bochten pakken en dijkjes rijden is helemaal O-) 'heaven' O-) :P

Kortom je kan er gewoon lekker op scheuren en het is een goed fietsje om mee te beginnen. Maare...volgens mij had jouw zwager je dit ook kunnen vertellen :) ;)

[me]Maar ik denk wel dat je snel wat meer vermogen on der je 'kont' wilt hebben. Ik ben niet zo groot, dus voor mij is ie ideaal *D [/me]
 
@:Een kleine impressie :)
full
 
Leek mij ook een mooi motortje,alleen bij deze zit dat kleine kuipje er volgens mij niet op,maar qua prijs is dit het leukste wat je kan krijgen vooral als beginnende motor,en het vermogen...kan altijd nog omhoog gaan met de tijd :9 maar inelkgeval bedankt biker lady,weet je toevallig ook nog nadelen over de fiets ?? ik heb gehoord dat omdatie een beetje zeldzaam is dat het moeilijk is om aan onderdelen te komen,maar dat valt volgens mij ook nog wel meej.
 
Terug
Bovenaan Onderaan