suzuki intruder 1400 afstelling

hamax

Rookie
20 feb 2009
18
0
bronckhorst
Hallo mensen ik heb pas een suzuki intruder 1400 gekocht,die tot nu toe nog niet zo fris loopt,hij ploft nogal en loopt niet lekker.
Waarschijnlijk een carburatie probleem,er zitten K&N filters op,in de voorste carburateur zit een 150 hoofdsproeier en in de achterste carburateur zit een 155 hoofdsproeier,tevens is zijn de gasnaalden versteld.
Wie weet de orginele waarden(sproeierbezetting,etc) of waar ik deze op een site kan vinden,ik wil weer met orginele filters gaan werken en sproeiers om hem weer goed te laten lopen,bvd hamax???????????????
 
Volgens mij hoort in de achterste carburateur een iets grotere sproeier.
Omdat de achterste cilinder minder koeling krijgt, zit er in die carb een grotere sproeier zodat ie een iets minder hete verbranding krijgt en daardoor minder warm wordt als de voorste cilinder...
Dacht ik...
 
Hallo mensen ik heb pas een suzuki intruder 1400 gekocht,die tot nu toe nog niet zo fris loopt,hij ploft nogal en loopt niet lekker.
Waarschijnlijk een carburatie probleem,er zitten K&N filters op,in de voorste carburateur zit een 150 hoofdsproeier en in de achterste carburateur zit een 155 hoofdsproeier,tevens is zijn de gasnaalden versteld.
Wie weet de orginele waarden(sproeierbezetting,etc) of waar ik deze op een site kan vinden,ik wil weer met orginele filters gaan werken en sproeiers om hem weer goed te laten lopen,bvd hamax???????????????


Wat is het probleem dan?

Ploffen, en wat nog meer?

Eerste tip: kijk of alles gasdicht is (inlaatrubbers, uitlaat).

Carb. stelschr. 2HI;2 3/8VO slag(e
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel een engelse manual waarin dit waarschijnlijk zal staan. Mogelijk kun je die cd die ik heb komen halen maar vraag aan jou dan wel om ff te kijken naar mijn intruder 1400. Kijk maar even op motor-forum onder intruder electrisch probleem?? Ik kom er niet echt uit maar kan ook niet echt meten ( startrelais) Ik hoor het wel intruder1400HK (hans)
 
wp0bad5a56.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan