Suzuki intruder 1400 start niet

kevkef

Rookie
24 jun 2014
28
0
Dongen
Goedendag,

Ik ben sinds kort een suzuki intruder 1400 uit 1992.
Nou wil deze niet starten via de startknop, heb al een andere startrelais erop gehad. toen deed ie het wel eventjes naderhand niet meer.
Vandaag opnieuw een originele besteld en erop gezeten, weer geen succes. ik hoor wel een relais klikken ( niet het startrelais ) maar een relais onder het passagier zadeltje, en nog een relais net boven de accu ( weet niet welke dat is ).
De motor start als ik het startrelais overrbrug ( met een schroevendraaier ) maar voor de rest niet.

Iemand enig idee?

Bij voorbaat dank
 
???

weet je wel wat je hoe moet weten ? wat bedoel je met "verbonden" ? want dat is nogal logisch he : het spoel is aangesloten op beide aansluitingen
Ja ik weet hoe ik moet meten.
De 2 grote Polen zitten wel los van elkaar natuurlijk. Maar de "schakeldraad" lijkt wel verbonden te zijn, zonder dat de schakelaar in is gedrukt
 
Contactslot?
Dodemansknop?
Startknop?
Schakelaar koppeling hendel?
Vrijstand schakelaar?
Zijstandaard schakelaar?
Zekeringen heel?
Bedrading nog origineel?
 
Helaas hier nog niet veel verder meegekomen, contact slot en dodemansknop zijn goed.
Op de zijstandaard geen bekabeling gevonden, is er een intruder "expert" die in de buurt van Tilburg woont en er eventueel tegen betaling naar wilt kijken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan