Suzuki Intruder 1400 valt uit bij gas geven

Bcd_

Rookie
19 aug 2021
2
0
Hallo,

Ik ben nu alweer een paar weken bezig om mijn suzuki intruder 1400 aan de praat te krijgen na 5 jaar.

Hij starte eerst wel maar toen liep er uit de achterste carburateur benzine. Dit werd veroorzaakt door de vlotter die helemaal kapot gegaan was en vast zat.
Kon toen wel gas geven bij het dichthouden van de overloop.

Dus nieuwe vlotter gekocht en alles schoon gemaakt en geblazen. Toen weer gestart en hij blijft wel stationair draaien maar bij een kleine hoeveelheid gas valt hij alweer uit.

Ik heb de vlotter niet gemeten of hij op de juiste hoogte staat maar het stukje waar de vlotter naald aan vast zit net zo gebogen als de oude.

Kan het zijn dat hier het probleem ligt en de vlotter toch niet op de juiste hoogte staat?
Of kan het zijn dat er iets toch verstopt zit (aangezien hij het ervoor wel deed).
Of zou het nog aan de voorste carburateur kunnen liggen.

Ik haal liever niet alles los omdat ik dan straks weer met een sync probleem zit van de carburateurs, maar als het niet anders kan zal het wel moeten.

Hopelijk heeft iemand hier nog een idee waar het aan kan liggen.
 
Zoals gezegd carburateur revisie doen. Rubbertjes en O ringen zullen wel bijna vergaan of ingescheurd wezen. (gewoon oud)
Daarnaast de alle sproeiers reinigen en de carburateur in een ultrasoon badje doen. Eenmaal gedaan inbouwen, synchroniseren en rijden met dat ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan