suzuki intruder luchtfilter

jochem2805

MF'er
21 sep 2009
30
0
Hallo,

Ik heb net linksachter het kapje eraf gehaald om deluchtfilter te vervangen. Ik tref nu een zwart bakje aan en zie de luchtfilter zitten. Hoe maak ik dat bakje open, ik durf namelijk niet al teveel kracht te zetten, omdat het misschien kapot gaat.

Alvast bedankt,

jochem
 
De achterste:

air-cleaner-rear-vs800-gl-intruder-1992-1997-usa_bigsuusa82936_0576.gif


Gaat er vanaf de bovenkant in en uit (Mr 1001 geeft al aan: met een paar schroefkes)
 
Er zit een zwart bakje en bovenin zit er een opening, maar kan hier nooit bij de filter.

Suzuki intruder vs700 1987

Er moet een manier zijn om dit bakje open te krijgen, maar hoe.. kan iemand mij helpen

alvast bedankt,
 
1. zadel er af
2. tank er af
3. - van de accu af
4. tie wraps losmaken en iets van een slang aan de kant leggen
5. klem van de inlaat losmaken
6. inlaat er af halen
7. maak de bouten van de rechter bobine los, en duw die naar buiten toe
8. dekseltje van de luchtfilterbehuizing los maken en filter er uit...
 
Tank losmaken vergt wel aandacht
Eerst kussentje van de sizzybar losmaken (zit vast met druk-noppen, trek je zo naar je toe)
Daar onderin zit een bout M10 dop gaat daarop
Die lossen
En zo werk je naar voren, in 4 stappen kom je zo bij de tank, deel voor deel verwijderen.
 
Oke,

Ik heb de achterste filter verwijderd, maar moet die nu onder de tank verwijderen. Kan iemand beschrijven hoe ik deze moet verwijderen.

Misschien een afbeelding zoals hierboven.

Alvast bedankt,

Gr jochem
 
is dat nu werkelijk zo moeilijk?

haal de tank eraf.

schroef de kromme slang los die naar de caburateur loopt los door de 2 slangklemmen los te draaien.

dan aan de voorkant van het luchtfilterhuis,(dezelfde kant als waar de dikke slang op zat) zitten 3 schroeven (net zoals bij het achterste filter).
draai deze schroeven los en haal het filter eruit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan