Suzuki intruder M1800R

Siebje

Die hard MF'er
5 jun 2003
844
0
Hallo,

Wat vinden jullie ervan?

1024_M1800R_15.jpg


1024_Intruder%20M1800R%20%20Black.jpg


K'vind het een mooi motortje hoor, zou ik weleens een proefritje op willen maken :9~ :P
 
3x nix, en dat vooral door die ENORME radiator voor het blok. Een custom/cruiser hoort clean te zijn, niet vol met plastic rommel.
 
ach ja, ieder zijn ding, er zal vast wel iemand te vinden zijn die dit wél mooi vind :r
Het is natuurlijk wel een uitdaging om van zo'n spuuglelijk ding iets moois te maken.
 
Strippen en vragen of Floris eens langs komt met zijn blik verf.
Hij kan er vast wel weer een mooi Rat van maken.
Als dat niet lukt is er vast wel iemand met een grote vuurkorf.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gezien,gereden en gekocht! Is een geweldig ding lees Moto 73.
Iedereen zijn smaak inderdaad maar de meeste zijken dat ding wel erg af........ik kan het helaas niet met jullie eens zijn!
Rij al 22 jaar motors en ik ben niet onder de induk van de meeste choppers en ander race onzin......vindt het allemaal niks op enkele na zoals VN 2000 of 2300 Triumph...dat zijn pas VETTE choppers!
Op de m 1800 R zit een 240 mm band (wie van julie heeft dat ?????) 130 PK.....en tjonge dat ding trekt echt de klinkers uit de straat!
Dat ding is dus MEGA ruig en de reacties (bij het live zien van mijn nieuwe cafe racer) tot nu waren meer knievallen dan BOE geroep wat jullie doen!

http://img336.imageshack.us/my.php?image=cimg09988jr.jpg
 
..fuck it... heb 3 keer een reactie getikt en elke keer staat er niets... behalve nu dan... heb nu geen zin meer...

gefeliciteerd! (maar alles wat je verteld maakt em voor mij niet mooier...)
 
Laatst bewerkt:
Vindt het wel een imposant ding. Zal ook best wel prima rijden. Comfortabel enzo. Heb de test in Motor gelezen. En persoonlijk vindt ik vanuit sommige hoeken, op de foto's althans vooral die koplamp een beetje fors.

Maar gefeliciteerd met je nieuwe motor, daar ga je veel plezier aan beleven.

anderzijds vindt ik 'm wel een beetje te gemaakt. wel heel 'nu'. Over 4 jaar zal die veroudert overkomen. En het jammere is gewoon dat ze tegenwoordig 'karakter' middels marketing aan een motor moeten geven. Neemt niet weg dat zo'n moderne motor waarschijnlijk veel betrouwbaarder rijdt, remt en stuurt dan een relikwie van enkele tot vele jaren oud.
 
Als je van veel, ver en comfortabel rijden houdt lijkt dit me een stuk leuker als zo'n dikke BMW of zo.
 
Op de m 1800 R zit een 240 mm band (wie van julie heeft dat ?????) 130 PK.....en tjonge dat ding trekt echt de klinkers uit de straat!
Dat ding is dus MEGA ruig en de reacties (bij het live zien van mijn nieuwe cafe racer) tot nu waren meer knievallen dan BOE geroep wat jullie doen!

http://img336.imageshack.us/my.php?image=cimg09988jr.jpg
Ik ken er wel een aantal die met een 240 band rijden, waaronder ook een intruder (Robert S)
Bovendien 130 pk, een ZR12 heeft een kleine 200 (chiptune en 600cc minder)
Maar voor mij is het uiterlijk belangrijk.
Ik hou nu eenmaal niet van dat soort fietsen, net zo min van strijkijzers enz.

Wees er in iedergeval blij mee en vooral veel plezier er mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan