Suzuki intruder M1800R

full
 
ik vind er ook echt niks aan!! Ma gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak


mijn broer heeft ook een intruder m1800r en hij gaat als de brandweer.....


Als jij op een sportsterretje rijd zoals je bij je nickname heb staan, kan je maar beter inpakken met dat spul. Die Suzuki is een prachtige motor. :}

Ik denk dat je sportster erbij verbleekt. Maar je hebt gelijk ieder zijn smaak *O*

637893.jpg
 
alles.... het is een machtige machine en het achterwiel is best wel breed. Die harley's maken een hoop herrie en je bent dagelijks aan het sleutelen om hem aan de praat te houden. Die m1800r rijd altijd

Dank u, ik weet genoeg.
 
Kwam me van het weekend zo'n ding tegemoet, en ik moet zeggen imposant is 't wel. Maar wat heeft die ontwerper gezopen/gesnoven vlak voordat ie de koplamp tekende ?
 
Kwam me van het weekend zo'n ding tegemoet, en ik moet zeggen imposant is 't wel. Maar wat heeft die ontwerper gezopen/gesnoven vlak voordat ie de koplamp tekende ?


die koplams is samen met de digitale tourenteller een soort van windscherm..... Moet er dus voor zorgen dat de wind over je hoofd heen gaat :] :]
 
mijn broer heeft ook een intruder m1800r en hij gaat als de brandweer.....


Als jij op een sportsterretje rijd zoals je bij je nickname heb staan, kan je maar beter inpakken met dat spul. Die Suzuki is een prachtige motor. :}

Ik denk dat je sportster erbij verbleekt. Maar je hebt gelijk ieder zijn smaak *O*

http://static.obox.nl//p/oo/000/637/637893.jpg ((Afbeelding))
Pffffffffffffffff


p.s. Ik heb vorig sezoen niet moeten sleutelen aan mijn Harley wegens een technies defect!
 
Je kan die 2 gewoon niet vergelijken!! Vergelijk de M1800R met een V-Rod dan enzelf dan vindt ik dat de vergelijking niet op kan!! Ik vindt het meer een cruiser en zeker geen custom of chopper
 
Ik wilde een andere claxon op mijn M 1800 R ( dat is het enige wat mij stoort hahah puup puup maakt geen geluid).....denk ga even kijken bij 2 HD shops...ik vraag 'hebben jullie een mooie claxon'....HD shop 'welke harley heb je'....ik heb een M 1800 R ...we doen alleen HD motors :Z ....ik zeg heb alleen een leuke Claxon nodig....sorry meneer alleen Harley's.
Dat bedoel ik.....baal van dat HD gedoe HD HD HD alleen HD HD bah bah ..daarom doe ik er niet meer aan mee...de HD legende...heb zelfs mijn harley verkocht 2 weken geleden...weg ermee!
Ik hou wel mijn 20 jaar oude Fj ....die is echt onverwoestbaar en ook zwart/zilver..en echt geen drol meer waard..zonde om weg te doen!




Verder de M 1800 R trekken de dames wel aan.....hoef hem maar ergens te zetten en hupsa ze gaan er op zitten hahha......deze onderste foto zijn onbekende girlz...maar waren kleine dames..dan zie je beetje hoe groot de M 1800 R is.



My lady looking beter on the bike:

 
wat is de lol...
Maakt een herrie en rijden ho maar...

Goh...
En wat zou een supersport rijder zeggen over de m1800r?

Ik denk dat de gemiddelde chopper rijder in dit forum zich ook af vraagt wat nu de lol is om op zo'n motor die rechtstreeks uit de doos komt rond te rijden?

Over smaak valt niet te twisten, maar als je zo bezig bent met je motor als reload, dan straalt dat meer liefde voor motoren uit dan dat je zo'n nieuw apparaat koop.
 
Laatst bewerkt:
wat is de lol om met 800 cc rond te rijden en 45 pk of hoeveel zon ding ook mag hebben. Mijn buurman heefter ook zo 1. Maakt een herrie en rijden ho maar...

Tja, dat ding heeft een schoon geluidje, en daar is dan ook alles mee gezegd, voor de rest zou ik met zoiets zeker nooit willen buitenkomen, met geen enkele Harley trouwens, veel te klein en te weinig cc-inhoud allemaal die Harleys, net goed voor de vrouwtjes *O*
 
Ik voel me niet beledigt hoor!!! Er zullen er altijd zijn die niets liever doen dan Sportsters af te breken!!! Ik ben fier op mijn motor wat sommige er ook van vinden! Trouwens dit ging toch over de M1800R waarover ik zei dat het niet mijn smaak is voor de rest zal dat ding kwa prestaties wel super zijn zeker? Heb er nooit op gezeten zoals jullie warschijnlijk ook nooit op een Sportster!!!So F$*ck me and F!*ck you to!! ;)
 
Ik hou nooit zo van cruisers/choppers maar deze vind ik echt :9~

juist die koplamp vind ik mooi en juist die uitlaten vind ik mooi en die achterband is ook niet lelijk.
gewoon een hele dikke fiets!

ik snap trouwens niet dat jullie hem een choppert noemen. hij staat hier alleen omdat er geen cruiser afdeling is. maar het is gewoon 100% een cruiser.

kzou er weleens op willen rijden.
Weet iemand hier of die te huur is ergens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan