Suzuki Intruder VS800GLP teller probleem

Roi Raw

Tussen 2 motoren in
31 mrt 2019
115
463
Den Haag
[*]Merk: Suzuki
[*]Type: Intruder VS800GL
[*]Bouwjaar: 1993
[*]Kmstand: 28000
[*]Probleem: teller geeft 20 km per uur teveel aan en blijft soms op 40 km/uur hangen bij stilstaan.
[*]Wanneer is het probleem onstaan: na de winterstop
[*]Wat is er al aan gedaan: naar de garage gebracht, maar zij weten het niet te repareren.

Ik kan online geen 2de hands teller vinden op het moment. Zelfs nieuw is op het moment niet te krijgen en zou dan tussen de 400 en 500 euro kosten. Ik heb gekeken bij Boonstra, CMSNL en marktplaats. Iemand nog tips voor waar ik een 2de hands met km/uur aanduiding kan kopen of de huidige kan laten repareren? Dankzij tip van @Rob RD weet ik nu dat je op CMSnl ook kan kijken welke motoren nog meer dezelfde teller hebben en zou een VS600 teller ook zou moeten passen.
 
"universele" teller welke zou moeten passen op mijn motor, bleek niet passend te maken zonder het dubbele van de aanschaf prijs te investeren aan montage, dus gaat retour website. Ik had de vervangende teller besteld om in ieder geval weer iets te hebben, niet als customize project.

Via mijn garage tip gekregen om te informeren bij tellerwerk.nl, maar blijkt een teller te zijn waar veel is "vastgeklonken" ofwel veel sloopwerk nodig om het open te krijgen en als het al te repareren is, is het nog weer een heel gedoe om het in elkaar te krijgen. Afgesproken om toch maar voor 2de hands te gaan en eventueel op een later moment beide tellers op te sturen, waarbij 1 dan als donor kan dienen voor de ander. Issue opgelost, met (o.a.) hulp van @Rob RD 👍😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan