suzuki intruder

redfoxone

Rookie
25 aug 2006
4
0
torhout
Hallo ben nieuw hier.
denk dat ik mijn een suzuki intruder 800,van jaar 1994 ga kopen,doen wat mijn hart zeg ,zekers.als er intruder rijders zijn ,laat maar komen,met die raad.oei,nog iets ,ben al senioir.
d e fiets staat te koop bij erkende daeler,hier in vlaandern,2500 e,een jaar garantie,en 29000km,wat denken de xperts ervan ??? :]
 
Hallo ben nieuw hier.
denk dat ik mijn een suzuki intruder 800,van jaar 1994 ga kopen,doen wat mijn hart zeg ,zekers.als er intruder rijders zijn ,laat maar komen,met die raad.oei,nog iets ,ben al senioir.
d e fiets staat te koop bij erkende daeler,hier in vlaandern,2500 e,een jaar garantie,en 29000km,wat denken de xperts ervan ??? :]
Intruders zijn gewoon goede motors...vind ik...heb 13 jaar een 750 gereden (heb hem nog steeds in de schuur staan) en nooit echt problemen mee gehad. ben niet technisch maar zo'n trudi vergt weinig onderhoud (lijkt ie zelf te doen)

Qua huidige prijzen weet ik niet hoe 't zit, maar het lijkt me dat daar nog zeker 500 euro vanaf kan! (altijd handelen over de prijs)

Maar...succes ermee :W
 
Voor een 800 intruder lijkt het mij een redelijke prijs. Zie ze wel een s duurder staan (3000+). Een goed 700 van 86 kost al gauw 1750 Euro.
 
Ja ja ,hij is vanmorgen al verkocht,heb nog tijd,zal hier eens alles lezen op het forum,,bedankt he mannen etienne groeten :]
 
Leeftijd maakt niks uit om te gaan rijden.
wil je meer weten over de Intruder kijk dan bij www.iohc.com
daar worden ook diverse Intruders aangeboden.
en ook daar heb je een forum.
lees vooral de oudere forums ook, dan kan je een goed beeld scheppen
welk type je wil en wat je te verwachten is.
heb zelf oa de 700 en de 1400.
ben met beide in mijn nopjes.
veel succes met je toekomstige kilometers.

MK66
 
Ja dank u rk66,maar die site werkt niet meer,ioch.com,is zo dood als een pier ,zijn er nog andere ??dank bij voorbaat etienne
groeten :]
 
weet iemand een sit waar ik een wpl handboek in pdf formaat kan downloaden?

Laat ik er ook 1 nodig hebben. Dus ik dacht, k zoek ff, hierbij is google m'n vriend :)
www.repairmanualclub.com is er 1 t vinden. Is nu aan het downloaden bij mij. Zoek op "vs 800", met spatie. Ff registreren, inloggen en downloaden maar...

Edit: Hij is nu klaar, clymer, pdfjes van elk hoofdstuk
 
Laatst bewerkt:
Hee die boeken heb ik ook ter dwonload staan

Van de 600 t/m de 1500 en alle in 4 versie's geloof ik.
En dan heb nog de DVD van 2007 waar alles staat t/m 2007, dat zijn er twee, maar die zijn me groot om ter download te zetten (komt bij een monteur van Soez NL weg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan