suzuki intruder

nog ff toevoegen, als je de tank gaat afhalen, de twee slangen van de benzine even markeren welke aan welk tuitje zat, beide gaan ze n.l. naar de benzine kraan die drie aansluitingen heeft 1 x voor gewoon benzine 1 x voor reserve stand en 1 x voor uitstroom naar benzinepomp, die twee inkomend zijn van belang, als je die verkeerd om aan sluit hebje geen reserve meer, en sta je spontaan zonder peut.
 
hey hulzie
naftkraan werk perfekt
nu is er ene die denkt dat het een lekkende -inlaatklep is.
waar zit die membraam in de car?
dan kan ik die eens kontroleren
 
:(:(:(:(er zijn hier een aantal posts wegehaald die betrekking hadden op de heer hulzie.

heb het vermoeden dat meneer hulzie niet tegen kritiek kan en dus is wezen huilen bij onze moderator....edit heb zelf nu mijn post weggehaald.
twee toipics doorelkaar gehaald
postst staan er dus nogwel.......shame on me
thanx fastbike

ff scrollen dan he
 
Laatst bewerkt:
:(:(:(:(er zijn hier een aantal posts wegehaald die betrekking hadden op de heer hulzie.

heb het vermoeden dat meneer hulzie niet tegen kritiek kan en dus is wezen huilen bij onze moderator....als dat zo is getuigd dat weer eens van de laffe en laaghartige figuur hulzie.

meneer hulzie en zijn zogenaamde intruderkennis...ja leuk.
me reet meneer heeft zwart een eigen zaakje en doet idd veel intruders en wil hier graag wat aan verdienen

en als je het al naar hulzie brengt dan verwacht je daar ook wat van.
zo was er de barmhartigheid van meneer hulzie die wel even de electra voor elkaar zou maken van pepe zijn intruder span.
vervolgens een hoop ergenis want de intruder wou niet lopen.
wat bleek...er zat geen benzine in..ik meen dat pepe...daarvoor dus even apart van rotterdam naar steenwijk kon(ben ik me niet helemaal zeker van) om dat vast te stellen....voor degenen die dit niet weten pepe zit in een rolstoel en daardoor zijn dat soort grappen natuurlijk dubbel zuur.
vervolgens was er iets met de airshifter helemaal mis gegaan

vervolgens moest dat span zo snel mogelijk weer weg bij mneer hulzie want meneer had er geen zin meer in of kon er niet uitkomen oid...
ipv dat gewoon eerlijk te zeggen,hadden we ineens geen tijd meer werd er gezegd en werd het hele project maar bij de straat gezet met de mededeling je zoekt het maar uit.


tot nog toe heb ik me stil gehouden omtrent de persoon hulzie.en er zo het mijne van gedacht.
maar nu er zelfs posts weggehaald worden omdat ze mischien slechte reclame zijn voor de heer/firma hulzie,nee daar kan ik niet mee leven en nu trek ik dus wel mijn smoel open en iedreeen mag het lezen.

en martell als je denkt deze post weg te moeten halen dan zou ik eerst eens dit lezen
Low Budget Chopper Build Forum: Forum

ff scrollen dan he



Dacht al dat 't aan mij lag dat hij zo moeilijk deed, was het geen ander topic waar dat gezeur in stond ?

edit: idd hier stond dat gejammer van Hulzie
GEZOCHT: Eerste Hulp Bij Intruder Kopen :Z :r
 
Laatst bewerkt:
Zit er een andere tank op? Standaard kraan heeft altijd 3 aansluitingen.
Dinsdag kan ik wel een paar foto's maken, ik heb nog een paar oude staan.
Hoe membraan carb. controleren, bovenste kap eraf draaien, dan zie je het membraam, als die kapot is zit er vaak een scheurtje in, echt goed zichtbaar.

Deze heeft ook een andere kraan, die heb ik eens gebouwd

Deze wordt me volgende week gebracht, die moet ik weer leefbaar maken, kan hier goed fotomatriaal voor je uit weg halen

Zelf heb ik alleen 1400 cc ees staan en wat losse blokdelen van VS jes.
 
Benzine kraan met uitgaande slang naar de pomp, zo hoort het te zijn.
En twee ingaande uit de tank.

Lekke inlaat klep, dan moet je ook meer klachten hebben, zoals benzine die regelrecht uit de uitlaat komt, enorme backfire's, etc.
 
de benzine komt uit de uitlaat
als alles gemonteerd is komt de benzine uit de uitlaat
als je de buis van de luchtfilter van de voorste carb af doet en je start de motto
zie je na een tijdje dat de benzine er uit komt in een kleine straal
zo als een fonteintje
 
Even een compressie test uitvoeren, iemand zoeken in je buurt die een compressiemeter heeft, dan moet je haast geen compressie hebben, dat geeft uitsluitsel.
En zo ja dan is het kop afbouwen, is wel te doen, en nieuwe klep in zetten.
 
nu de motto staat niet meer bij mij
maar bij een vriend
hij heeft vandaag de compressie gemeten
en die had genoeg
op die blauwe intruder die binnen komt bij u ,denk dat dat de zelfde intruder is als de mijne
de mijne is een amerkiaanse vs700
alleen een andere kleur
en zo als ik kan zien is het de zelfde naftkraan
er is één aansluiting die naar de pomp gaat
 
het is hier zondag in massenhoven (belgie)
een rondrit van oude suzuki's
das alle jaren
het is tof voor mee te rijden
maar zal dit jaar moeten passen denk
Nieuwe pagina 1
er komen zelfs nederlanders over, om mee te rijden
 
huh lees dat eens terug....rondrit voor oude suzuki´s
twee zinnen verder:das voor alle jaren.....ook nieuwe dus dan blijkbaar...
 
heb mijn trudi gisteren na lang uit de garage gehaald .Heb juist zelfde probleem zoals jij had .Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?Heb ook nieuwe bougies filters olie gestoken maar nog altijd hetzelfde .
 
Hey Fik Suzuki moest je kunnen zeg eens wat je juist gedaan hebt bij je trudi om dat probleem op te lossen.Heb al zoveel nagekeken en weet het echt niet meer wat ik eventueel nog kan doen.
 
hey bij mij was het een fout van de vorige eigenaar.
als je de tank er af neemt,dan zie je langs de linkerkant aan de voorste carburator dat daar een teutje aan is via die weg neemt hij lucht
bij mij haden ze daar een darmke op gestoken dat er naast hing
ze dachten dat het daar op moest
maar dat mag niet
da was bij mij het geval
 
Ik kan dit godverdomme niet lezen.
Naft...darmke..gestoken....teutje...doorgaan..????????
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
hahahaha...dat is belgisch denk ik...hahahaha..
ik doe een poging voor je...
de naftkraan dat is de bezinekraan..
een teutje is een tuutje
en dat darmke is een slangetje vermoed ik..
 
hihihihi

oud limburgers denk ik

BELG.....Ben Eerst Limburger Geweest..... geintje..

als ik het zo lees snap ik er ook geen ...... meer van.
 
goe doggy, toch ene die het een snapt (begrijpt)
ik ben maar een stomme belg he
maar mijn probleem is opgelost, en da is het voornaamste (is het niet)
 
inderdaad. Het is een mooi land met zeer gastvrije mensen.

Ik kom er graag.

Maar stom.... nee. zo was hij niet bedoeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan