Suzuki LS650 Savage als 1e motor..

LS650 kopen of niet ?

  • Ja

    Stemmen: 2 66,7%
  • Nee

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Dutchsun

MF'er
2 mei 2006
54
0
Amsterdam
Ik kan een Susuki LS650 in ruil krijgen voor mijn duikspullen.

Nu weet ik dat een LS650 maar 23 Kw levert... wie heeft er ervaring met een LS650 en kan mij advies geven..
ik ga hem gebruiken als woon-werk motor voor een afstand van 25 km per dag.

hieronder een foto.
bouwjaar 1999 en 33000 KM.



thnx bij voorbaat :W

Bijlage: motor4.jpg
 
Ik kan een Susuki LS650 in ruil krijgen voor mijn duikspullen.

Nu weet ik dat een LS650 maar 23 Kw levert... wie heeft er ervaring met een LS650 en kan mij advies geven..
ik ga hem gebruiken als woon-werk motor voor een afstand van 25 km per dag.

hieronder een foto.


thnx bij voorbaat

Weet niet...Duikspullen kunnen best duur zijn.
 
Mijn vriendin gebruikt ook een Savage LS650 als woon-werk motor, starten en lopen!
Ze heeft er geen problemen mee, misschien moet je wel wennen aan het feit dat het een lange slag motor is (1 cylinder)...als ik er op rij vind ik dat wel wennen...
Welk bouwjaar??
 
Voor snelweg gebruik is zo'n motor echt niet geschikt, dat is wel iets om rekening mee te houden.
Ook zijn ze niet geheel probleemloos, ze verbruiken nogal wat olie, en aangezien er maar erg weinig in zit heb je al snel een probleem.
Ik zou ook eens zoeken op het forum naar het starten van zo'n ding, er klapt weleens een carter uit elkaar namelijk. ;)
 
Let er wel op, dat zo'n Savage wel eens problemen kan geven met het blok. En dan met namen de kop. Er zijn genoeg topics hierover op dit forum geweest. Ik heb zelf een Savage gehad en daar was op een gegeven moment de koppakking van kapot. Schijnt een typische kwaal te zijn.
 
Let er wel op, dat zo'n Savage wel eens problemen kan geven met het blok. En dan met namen de kop. Er zijn genoeg topics hierover op dit forum geweest. Ik heb zelf een Savage gehad en daar was op een gegeven moment de koppakking van kapot. Schijnt een typische kwaal te zijn.

9 van de 10 keer is het alleen de "plug" in het kleppendeksel die lekt, waardoor olie zich over heel de kop verspreidt, en de eigenaar denkt dat dat kop lekt. (maar heel betrouwbaar zijn ze nu eenmaal niet, en 33.000 km is al best veel voor zo'n 1 pitter)
 
Terug
Bovenaan Onderaan