Suzuki Madura

Heb er nog nooit een zijn rijden en wist ook niet van het bestaan af.
Ze blijken alleen in 1985 en 1986 gemaakt te zijn als tegenhanger van de honda magna.
Beetje gedateerd model met dat getrapte zadel. Volgens mij zag ik wel dat er een facebook afdeling bestaat van de Madura.
 
Laatst bewerkt:
Wie rijdt (of heeft) deze Power-cruiser nog meer? Ik ben toch niet de enige?


Madura 1200 gehad , en de Cavalcade lxe 1400 gehad . dus zeg het maar ... O-)

Madura 1200 klote dingen om de carburatie en het luchtfilter huis er weer op te krijgen . _O-

maar wel een zeer sterk kreng ...
 
Laatst bewerkt:
Oh ja` en het zijn dikke zuipers . _O-

Ken je Seth al ?
Delphi Forums Login
Dutch Suzuki Madura Riders
full
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb er ook 1. Vind hem prima rijden. Het getrapt zadel vind ik niet erg mooi en zou ik liever vervangen zien door een bobber zadel.
 
Ik vind het getrapte zadel wel meevallen maar zou de ruggensteun er wel af willen hebben. Maar dat wordt zagen en zie ik ook niet zitten.
btw Ik heb de 700cc. Verbruik ligt wel hoog: 1:13 bij 130 op snelweg, maar hij rijd zo lekker.
Ligt jou verbruik ook zo?
Ik heb gehoord dat het ligt als je de standaardpijpen vervangt. Mijne zijn denk ik de db killers uit want de hele buurt wordt wakker als ik 's morgens wegrij.
 
Verbruik hou ik eigenlijk niet bij omdat ik bijna nooit op de snelweg kom. Ik heb de 1200 en hij maakt ook behoorlijk wat herrie volgens de buurvrouw. Op facebook is trouwens een madura groep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan