suzuki marauder VZ800 start totaal niet meer

kwiekk

Rookie
23 jan 2017
29
5
Geachte,

Sinds een aantal weken heb ik startproblemen met mijn suzuki marauder.
Er is een nieuwe batterij gestoken en een nieuwe spanningswisselaar.
Tot ik vandaag een ritje wou maken. Thuis startte hij perfect na 1 week stil te stil, hij was direct vertrokken. Een ritje gemaakt van 15 km. Iets gaan drinken op een terras, wou terug starten en hij was even weg en toen niets meer. Als ik de sleutel omdraai om hem te starten branden de lichtjes zelfs niet meer van mijn dashbord. Niets meer. Het is dus iets electrisch. Iemand raad? Heb dan de pechdienst gebeld, die zijn mij komen halen en hebben mij naar huis gebracht. Ondertussen heeft de pechtdienst mijn startrelais eens uitgemeten, en er bleek 1 kapot te zijn.
Is dat nu allemaal toeval? Of heeft de nieuwe batterij en de startwisselaar daar nu allemaal invloed bij.

Iemand raad?
Groetjes,
 
hallo iedereen, even een update.
Er bleek een kabel van mijn contact naar de batterij niet meer te werken. Ze hebben daar een by-pass op uitgevoerd omdat die kabel niet meer te vinden is en veel geld kost. Ook bleek er een benzinelek te zijn, ook deze kabel is niet meer te vinden maar ze gaan er een oplossing voor vinden. Ze zijn hem nu terug aan het samenstellen...
Amai, hopelijk vind ik vlug het vertrouwen terug.
Groetjes,
Karel
 
hallo iedereen, even een update.
Er bleek een kabel van mijn contact naar de batterij niet meer te werken. Ze hebben daar een by-pass op uitgevoerd omdat die kabel niet meer te vinden is en veel geld kost. Ook bleek er een benzinelek te zijn, ook deze kabel is niet meer te vinden maar ze gaan er een oplossing voor vinden. Ze zijn hem nu terug aan het samenstellen...
Amai, hopelijk vind ik vlug het vertrouwen terug.
Groetjes,
Karel
Zie nou wel hoe makkelijk het is, nu komt het helemaal goed. En nu nog je onzekerheid kwijtraken en dan weer fijn op pad met de moped toch?
:]
 
Tot nu toe geen problemen gehad, tocht een toertje gedaan deze avond en een paar keer gestopt. Terug vertrokken zonder problemen. Morgen laatste dag mooi weer hier in België, dus we zullen ook nog een toertje maken.
Bedankt voor de vele reacties en steun.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan