Suzuki Marauder

Status
Niet open voor verdere reacties.
8-)
full
 
Wel kl*te die nekhernia -O- , zag op dat andere forum dat er ook andere tweewielers weer mochten vertrekken. Blijf je nog wel fietsen?
 
Wel kl*te die nekhernia -O- , zag op dat andere forum dat er ook andere tweewielers weer mochten vertrekken. Blijf je nog wel fietsen?

Ik blijf wel fietsen ja , anders kom ik niet op mijn werk :+
Ben met de fietsen grote schoonmaak aan het houden , het werdt allemaal een beetje veel in mijn schuurtje.
 
Probeer eens van hernia af te komen zou ik zeggen. Dit al geprobeerd? Heeft bij mevr. tuthola geholpen, die is er vanaf. Wel in overleg met de arts natuurlijk.
Verder een kick voor de motor, ik wou dat ik de poen had nu...
 
Probeer eens van hernia af te komen zou ik zeggen. Dit al geprobeerd? Heeft bij mevr. tuthola geholpen, die is er vanaf. Wel in overleg met de arts natuurlijk.
Verder een kick voor de motor, ik wou dat ik de poen had nu...

Dat is het probleem , ik kom er niet meer van af , ben al 4 jaar vanalles aan het proberen .
Heb laatst te horen gekregen dat er niks maar aan te doen is en ook niet te opereren.

Dus moet ik er mee leren leven , af en toe door de pijn heen bijten is niet erg , elke keer na 20 minuten al bijna het stuur niet meer vast kunnen houden is niet leuk meer , en ook niet veilig .
 
Wat een verschrikkelijke manier om van zo'n prachtige fiets af te moeten stappen. Heb zelf nu een half jaar een Marauder, bevalt perfect. Daarom een kickie omhoog, en veel succes met ten eerste jezelf, en ten tweede de verkoop van deze prachtige fiets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan