Suzuki Motorshow

full
 
Was dan ook meteen ff naar de Honda preview gegaan in Utrecht! Als de soes show saai was ben ik wel benieuwd hoe de show van Honda beoordeeld wordt.

Saaier in ieder geval! Wél een voordeel bij de Honda show is dat de "nieuwe" en nieuwe modellen vrij stonden. Je kon dus bij alle motoren helemaal rond lopen, en dat was weer minder bij Suus.
Graapig bij beide merken is dat er opvallend veel motorjasjes rondliepen, veel meer dan er aan motoren buiten stond :}
 
Saaier in ieder geval! Wél een voordeel bij de Honda show is dat de "nieuwe" en nieuwe modellen vrij stonden. Je kon dus bij alle motoren helemaal rond lopen, en dat was weer minder bij Suus.
Graapig bij beide merken is dat er opvallend veel motorjasjes rondliepen, veel meer dan er aan motoren buiten stond :}
:^

Ik zag nog een kerel met motorpak de parkeergarage inlopen, naar een auto. _O- :+

Ook moest ik aan het topic denken waarin de o-zo geliefde hayabusa verheerlijkt wordt, dat ding stond waarachtig in een hoekje. _O- _O- :} *D
Dus hayabusa liefhebbers, ook suzuki ........... ;)

Ik vond de nieuwe metallic kleuren op de SV's wel erg metallic. -O-
 
:^

Ik zag nog een kerel met motorpak de parkeergarage inlopen, naar een auto. _O- :+

Ook moest ik aan het topic denken waarin de o-zo geliefde hayabusa verheerlijkt wordt, dat ding stond waarachtig in een hoekje. _O- _O- :} *D
Dus hayabusa liefhebbers, ook suzuki ........... ;)

Ik vond de nieuwe metallic kleuren op de SV's wel erg metallic. -O-


Hallo :(

Ik was eggie op de fiets :Y

En twas zweten binnen met dikke broek 8-)

Maar zonder meer mooie fietsen *O*
 
Ik was er ook gister
heb de hele middag staan kwijlen :9 :9~ wat een supermooie motoren
groetjes dennis

full
 
de foto's van suzuki zouden al op hun website moeten staan.. ziet iemand ze? -O-


jep, -> finance -> fotogalery

ik ben er ook geweest. die gsr heeft beetje rare tank. en de sv vind ik bij de kroonplaat wat mager afgewerkt. wel was die zwarte yoshi gixxer supergeil zeg. mij werd verteld dat die 220+ achterwiel pk's had en 285 krukaspk's. dat is meer dan die corona en die andere gixxer die ernaast stond
 
jep, -> finance -> fotogalery

ik ben er ook geweest. die gsr heeft beetje rare tank. en de sv vind ik bij de kroonplaat wat mager afgewerkt. wel was die zwarte yoshi gixxer supergeil zeg. mij werd verteld dat die 220+ achterwiel pk's had en 285 krukaspk's. dat is meer dan die corona en die andere gixxer die ernaast stond


216 pk met ram-air was het verhaal.

;)
 
216 pk met ram-air was het verhaal.

;)


is nog veel.. :+ ach die kerel had het naar zijn zin. ik nam het maar voor wat het was. was toch meer geintresseerd in de bandits en die gsxr600 en 750.. maarja die k6 modellen liggen nog een beetje boven mijn budget en voor 22.990 euro ofzo heb ik maar liever 40 pktjes minder, trouwens ik dacht dat er geen gentlemensagrement was dat ze geen fietsen over de 200pk in de fabrieks range zouden gooien. benieuwd naar de zzr1400 wat die gaat doen.
 
is nog veel.. :+ ach die kerel had het naar zijn zin. ik nam het maar voor wat het was. was toch meer geintresseerd in de bandits en die gsxr600 en 750.. maarja die k6 modellen liggen nog een beetje boven mijn budget en voor 22.990 euro ofzo heb ik maar liever 40 pktjes minder, trouwens ik dacht dat er geen gentlemensagrement was dat ze geen fietsen over de 200pk in de fabrieks range zouden gooien. benieuwd naar de zzr1400 wat die gaat doen.


de gentlemans agreement ging weer over motoren die 300+ kph konden halen.
dus tellertjes tot 299.


dacht ik.
 
waarom/waarvoor zit er een plastic kapje op de tank van de gsx-r 600 ?
voor de rest geen lelijke motoren gezien... behalve de stickers op de GSR, beetje flame achtig... :N

hoe dan ook, heb me ook laten schieten die dag... toch leuke grietjes aan de andere kant van de camera...
full
 
he jan ,een nieuwe volgend jaar??

grzzzzzzzzzzzz henk

ha die Henk,een nieuwe zeg je?
Als je wist wat ik allemaal al doen moet om s'avonds thuis te mogen komen bij t vrouwtje O-)
Ik kan niet verzinnen wat er dan gepresteerd moet worden voor een nieuwe fiets :9
Maareh, nee ik hecht me aan m'n spullen, zou geen andere willen.
Ik bedoel de suzuki hoor!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan