Suzuki racekuip 1000 op 600

Midstar

MF veteraan
14 jul 2002
2.090
0
Ff een vraagje past een GSX-R1000 race kuip op een GSX-R600?
Kan er namenlijk 1 kopen maar wil geen teleurstelling krijgen.
 
Ik dacht dat een 1000 kuip niet past i.v.m. andere luchtopeningen en de uitsparingen voor het blok. Een 750 kuip past volgens mij wel.
Als je voor 3 mei nog geen kuip hebt dan staat mijn "nood" aanbod nog steeds.

GSXRoeten, en succes met de opbouw!
 
Ik dacht dat een 1000 kuip niet past i.v.m. andere luchtopeningen en de uitsparingen voor het blok. Een 750 kuip past volgens mij wel.
Als je voor 3 mei nog geen kuip hebt dan staat mijn "nood" aanbod nog steeds.

GSXRoeten, en succes met de opbouw!

750 past ook niet als het goed is 750 past ook op een 1000 dacht ik
 
Ik denk het niet. Ik heb mijn kuip gekocht en in de onderkuip stond 750. Ik vroeg of dat niets uit maakte. Volgens de verkoper paste hij probleemloos ook op de 1000. Een paar uren slijpen/boren/zagen verder kreeg ik er steeds minder vertrouwen in. Nog maar eens even gebeld. Kreeg toen iemand aan de lijn, die er wel verstand van had en meteen riep dat de kuip van een 750 niet paste op een 1000.

De behoorlijk gemodificeerde onderkuip ingeleverd en eentje gekregen waar 1000 in stond. Die past dus wel.

Dus ook passend maken zou ik maar niet aan beginnen.
 
Ik dacht dat een 1000 kuip niet past i.v.m. andere luchtopeningen en de uitsparingen voor het blok. Een 750 kuip past volgens mij wel.
Als je voor 3 mei nog geen kuip hebt dan staat mijn "nood" aanbod nog steeds.

GSXRoeten, en succes met de opbouw!
Thnxs Bonki, heb zelf gelukkig nog wel een oud gaar kuippie voor de nood, maar ben ondertussen op zoek naar iets knapper spul :)
 
Dat ik het ook niet weet haha 8-)

heb je de kuip al laten spuiten jos?

Zoniet dan weet ik nogwel een goedkope spuiter voor je!
Nee kuip is nog niet gespoten maar ben wel geintereseerdt in de prijs Adriaan.
Laat het me ff weten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan