Suzuki RF 600R

Mutse

Rookie
28 apr 2004
9
0
Zelzate (Belgie)
Ik rijd sinds enkele maanden (4 maanden) met mijn rfken. Ik ben er zeer content van.Het enige nadeel is dat hij teveel drinkt gelijk zijn baasje.Reeds 6000km zelf meegereden wat niet slecht is op 4 maand.Natuurlijk moeten mijn banden zovlug mogelijk vervangen worden want het zijn gelijk sliks.Wat heel gevaarlijk is in de regen.Duur grapje.+ hij moet een groot onderhoud hebben wat ook al niet niks is.Want ik vertrek binnenkort naar duitsland (De mosel afrijden).Weten jullie waar ik aan een kaart kan geraken speciaal voor met de moto af te leggen?
Dit van TRIER naar KOBLENZ?
 
Geeft hier al iemand de Mosel gedaan met de moto? Zoja wat was je ervaring.Hoe liggen de wegen erbij?
Hoelang is de Mosel van Trier naarr Koblenz.Binnen weg langs de Mosel.
 
euh op de moto niet wel met het koekblik.

wegen zijn best redelijk en als je gewoon langs de moezel rijd heb je eigenlijk geen kaart nodig.

pas in de herfst maanden wel op voor de trekkertjes van de druiven plukkers
 
Dank u zal ik zeker eens doen met de mensen die zullen meerijden.
We vertrekken 10 september en komen pas op 13 sept. Terug naar huis. Dit moet te doen zijn hé.Vertrek vanuit Zelzate.En we zullen daar zeker en vast een herbergje wel vinden voor te overnachten.
Wat met tanken zijn daar problemen mee?
 
off topic: ik zie het verband tussen je titel en je vraag niet echt, maargoed :P

Je kan bij een anwb 'winkel' ff kijken of ze goede kaarten hebben waar ook de wat kleinere wegen op staan.
Veel plezier iig :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan