Suzuki RF 600r

10 sep 2004
25
0
Hey mede motorrijders!!


Gisteravond heb ik een proefrit gemaakt op een Suzuki RF 600 R
Een uit 1995 met 17000 op de klok. De dealer vraagt 4000 euros inclusief helm broek en jas.

Nu wil even weten of dit een goede keus is en of ik veel plezier van zo'n motor kan hebben. Moest even wennen aan de fiets, jaar niet gereden, maar had wat last van de polsen. Is dit een geval van typisch RF 600R??? of een kwestie van wennen. Of is er motor die absoluut een betere keus is? ( kijk ook naar prijs )

Voor de rest een fijne motor met voldoende vermogen om mee te beginnen d8 ik zo :]
Bedankt voor de reacties
 
Voor een dealer is het geen heel verkeerde prijs. Die van mij kwam uit '93 met ik dacht 27K op de tellen en stond ook te koop voor 4000.
Ik had alleen last van mn knieen op de rf vanwegen mn lengtje, tis moeilijk te zeggen of het voor jouw wennen is met je polsen.
 
Prijs vind ik niet verkeerd. Ik heb net een RF gekocht, dus je zult mij niet horen zeggen dat het een slechte keus is ;)

Veel rijplezier!
 
Voor een dealer is dit zeker geen verkeerde prijs!

Pluspunten:
Om mee te beginnen is 't wel een ideale motor. Stuurt lekker, kan fel zijn als je flink aan 't gas gaat hangen en ziet er voor een relatief oude motor, niet oud uit.

Minpunten:
Een dingetje waar RF'jes last van kunnen hebben is de 2e versnelling en een kromme schakelvork. Ook is er maar een select groepje mensen die 'm mooi vind. Bij verkoop (mocht je 'm ooit willen verkopen :X ) kan je verkoopprijs dus wat tegenvallen.

Veel succes met je beslissing!
 
in ieder geval bedankt.
Ga nog proberen er wat van af te krijgen uiteraard. Het enige wat me doet nadenken is of ik met deze fiets zowel kan scheuren als toeren.
Verkoper zegt natuurlijk altijd ja amen in dat soort gevallen
 
Minpunten:
Een dingetje waar RF'jes last van kunnen hebben is de 2e versnelling en een kromme schakelvork. Ook is er maar een select groepje mensen die 'm mooi vind. Bij verkoop (mocht je 'm ooit willen verkopen :X ) kan je verkoopprijs dus wat tegenvallen.

Veel succes met je beslissing!

lijkt me niet echt een argument om niet te kopen
 
in ieder geval bedankt.
Ga nog proberen er wat van af te krijgen uiteraard. Het enige wat me doet nadenken is of ik met deze fiets zowel kan scheuren als toeren.
Verkoper zegt natuurlijk altijd ja amen in dat soort gevallen
250 moet er wel vanaf kunne ndenk ik hoor.
Maar je kan sportief rijden en lekker toeren.
ik mis dr nog steeds een beetje hoor
lijkt me niet echt een argument om niet te kopen
Zo heeft iedere fiets wel wat en alles wat je doet is slecht. Je moet gewoon ee nbeetje geluk hebben.
Mororisch is de rf niet stuk te krijgen iig
 
in ieder geval bedankt.
Ga nog proberen er wat van af te krijgen uiteraard. Het enige wat me doet nadenken is of ik met deze fiets zowel kan scheuren als toeren.
Verkoper zegt natuurlijk altijd ja amen in dat soort gevallen

Kijk anders ook eens in het 'Wie rijd er RF 400/600/900' topic, staat ook ergens bij sport, maar heb geen zin om het te zoeken :)
 
JA MAAR

Ik ben eigenaar geworden van de rf 600!!!

Heb er nog 400 euri af van gepraat en hem voor 3600 meegekregen! Volgens mij niet gek met deze kilometer stand en jaartal!!

DEnk dat ik heel veelplezier van dit ding kan beleven!!
 
JA MAAR

Ik ben eigenaar geworden van de rf 600!!!

Heb er nog 400 euri af van gepraat en hem voor 3600 meegekregen! Volgens mij niet gek met deze kilometer stand en jaartal!!

DEnk dat ik heel veelplezier van dit ding kan beleven!!

Gefeliciteerd met je aankoop!
Het zijn heerlijke machines.

Waar blijven de piccies?
 
H:\45019.jpg
misc


dit is m, maar mijne heeft nog een taartschep....
 
Oh ja, gaat goed met die foto's.....

Maar goed, wil nog even weten, wie weet of het met de RF600 makkelijk rijden is met medepassagier???!!?? En of het voor de medepassagier aangenaam genoeg is...

please: ervaringen??
 
He spookje,

Heb net (gisteren dacht ik) 's ochtend een rode RF gezien in sneek, hij kwam uit de wijk duinterpen en reed de rondweg op richting afslag hommerts. Was toch niet toevallig jij wel ?? tijdstip rond 06:00 ..

Woon zelf namelijk ook in sneek en zat in mijn auto achter deze motor.

GTX Frank.
 
Nee jong,

Kan hem morgen ophalen!! Vet beter!!

Mijne is de wat meer zeldzame mooie blauwe kleur, iedereen heeft de rode vind ik persoonlijk.

Dus ook een sneker!! Vet beter!!!!!
 
gefeliciteerd met je aankoop, wie weet zie ik je nog wel eens rijden(kom regelmatig in sneek)
 
Hey mensen,

Zoals jullie zien heb ik nogal wat vragen!!
Naast dat ik graag wil weten of de rf600 een fijne motor is ook voor de medepassagier ben ik ook zeer benieuwd tot wat ie in staat is. Een maatje van mij heeft een rode VFR uit 1990, kan ik dat bijhouden, zal in het ondergebied wel verliezen en en in de bochten winnen>??

En wie weet hoe dat moet met die foto's!?

misc
 
He spookje, mooie fiets man.

Ben benieuwd of ik je nog eens tegen kom in sneek.Ik kan zelf over 3 weken mijn eigen nieuwe fiets halen. Kawasaki gpz600R uit 89..


GTX Froffel
 
Terug
Bovenaan Onderaan