suzuki rf circuit dag

data voor circuitdagen op zandvoort

  • 18-4-2005

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25-7-2005

    Stemmen: 3 100,0%
  • 16-8-2005

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Van

Die hard MF'er
11 nov 2003
741
0
maarssen
zo, hier dus het topic voor de circuitdag voor rf-jes.
laten we eerst een paar data prikken.
mijn voorstel is om via motorxtra(ik heb daar goede ervaringen) een circuitdag te boeken. kosten zijn €125. ( www.motorxtra.nl )
kzal dinsdag ff bellen naar hen voor data. deze zal ik dan in de poll verwerken.
animo tot dusver van;
1Van
2Kwark mixer
3RF de Boer
4nopper
5Aad900
6Katja
7Ronnie-runner (als ie dan al leer heeft :) )
8alaskan4x4
9VBke (als ie dan al leer heeft :) )

27-6 ben ik op horneymoon, dus die datum heb ik geschrapt. als iemand anders zich geroepen voelt om die datum deze dag te organiseren, en de animo is daar, dan kun je je melden bij mij en dan zal ik het één en ander overdragen
 
Laatst bewerkt:
MotorXtra organiseert in 2005 weer diverse circuitevenementen waarvan de data rond januari bekend zullen worden.

Bij de circuitdagen staat vrij rijden voorop. Deze dagen zijn bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om zo nu en dan eens op het circuit te rijden. Voor diegene die dit nog nooit gedaan hebben is er een apart programma samengesteld beginnend met een uurtje tekst en uitleg waarna er de eerste sessies onder begeleiding van ervaren marshalls wordt gereden, om daarna op een veilige manier vrij te kunnen rijden.

De circuitdag Vering en Demping is een praktijk workshop waarbij je in elk uur begint met een kwartier theorie over een onderdeel van de vering. In het volgende kwartier ga je onder leiding van een monteur de afstelling aan dat gedeelte van je motor wijzigen. In het kwartier daarna ga je op het circuit met die afstelling rijden, om zo in praktijk te ervaren hoe de afstellingen het gedrag van de motor beïnvloeden.

Dit schema rouleert de hele dag door, om zo aan het einde van de dag met de voor jouw ideale afstelling van je vering en demping te eindigen en voortaan zelf problemen te herkennen en te verhelpen.

Op alle circuitdagen worden vier groepen samengesteld op basis van ervaring (hiervoor kun je jezelf opgeven bij de inschrijving), en per groep worden er sessies van 15 min. gereden. Uiteraard is er bij alle evenementen een ambulance aanwezig en rijden er continu een aantal marshalls op de baan om te zorgen dat er vooral veilig gereden wordt.

Meedoen kan als je beschikt over een motorfiets die technisch in goede staat is en waarvan de uitlaat voldoet aan de wettelijke eisen en er voldoende profiel op de banden zit.
Tevens is het dragen van lederen motorkleding, handschoenen, laarzen en een goedgekeurde integraalhelm verplicht.
Het meenemen van een duopassagier is ten strengste verboden.
www.motorxtra.nl
 
Nou dan val ik al af, ik heb geen lederen motorkleding ;(

(nog niet iig, ga mogelijk op de beurs in utrecht kijken, als ik wat geld overhoud)
 
uhm mijn motor heeft een bos uitlaat,die je flink hoort,en hoe zit het met de verzekering?
 
Er staat geen goedkeuringsnummer in, maar er staat wel op NOT FOR ROAD USE.
Dus ik neem aan dat niet legaal is.
Maar ook al is dat wel zo, ik heb helaas ook geen lederen kleding.
En dat is ook niet iets wat je even aanschaft. '(
Wel jammer, lijkt me wel gaaf zo'n dag.
 
met die kleding zit ik dus ook, al moet ik zeggen dat ik gisteren op de beurs in denbosch voor 299 euro een leren combi van rev'it of een vergelijkbaar merk zag hangen. Ik ga in Utrecht dus effe serieus kijken naar zoiets. Was ik stiekem toch al naar op zoek.
 
lijkt me wel gezellig, ben alleen bang dat mijn (racing use only)laser demper en mijn 900 blok niet door iedereen op waarde geschat zal worden, kan trouwens alleen in het weekend, kan door de week mijn schaapjes niet in de steek laten (ben docent) of het moet in een vakantie zijn natuurlijk

RFast
 
hee ronnie runner, ik heb nog wel een orgineel pijpje liggen er zitten wel wat beschadegingen op maar ziet er nog wel goed uit . 15 pleuro en ik woon in ridderkerk vlakbij dus intresse?

afz; vtr marcel
 
Laatst bewerkt:
Als we ruim op tijd een goede datum kunnen prikken etc. en het een crt is ipv vrij rijden dan ben ik erbij. :]
 
hee ronnie runner, ik heb nog wel een orgineel pijpje liggen er zitten wel wat beschadegingen op maar ziet er nog wel goed uit . 15 pleuro en ik woon in ridderkerk vlakbij dus intresse?

afz; vtr marcel

Daar heb ik zeker wel interesse in.
Ik weet alleen niet of de aansluiting het zelfde is als mijn BOS.
Maar dat kunnen we natuurlijk zo zien.
Mail me maar om wat af te spreken. :}
 
zo'n bos voldoet met DBkiller toch aan de wettelijke eisen?
nee de vorige eigenaar heeft wat uit de uitlaat gehaald,denk dus die db killer,hij klapt lekker als je het gas los laat :9~ ,maar lees net pas over dat leren pak,ik ben met mijn motorpak net hans textiel :P ,denk dat het voor mij ook al over gaat,maar uhm wel iemand met een digi camera ,want ik wil wel foto's zien van de rf racers :}
 
Allemaal tour outfits ipv leer? :? ;( Is de RF dan toch een tour motor :? ;( :P

Het is voor mij dagelijks vervoer, dag in dag uit in hetzelfde leren pak zitten is niet echt fris. Ook in de winter/regen is leer geen ideale optie. Dus heb ik eerst geld uitgegeven aan all weather kleding, die ik gewoon over mijn normale kleding kan dragen. Nu eens kijken naar een leren combi.
 
Wij zullen ook wat moeten verzinnen voor onze uitlaten. Wij hebben onze standaard uitlaten uitgeleend maar helaas nooit teruggekregen :r

Wel hebben wij leren combi's. Hopelijk lukt het om veel RFjes bij elkaar te krijgen.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb een uitlaat van merk X, mag ik daarmee op het circuit rijden?
Het maakt niet uit welk merk uitlaat je hebt, als je meer herrie maakt dan is toegestaan wordt je verwijderd van het circuit. Een exacte grens voor het geluid is helaas niet te geven daar deze sterk afhankelijk is van de omstandigheden (mechanisch geluid, weer, wind, etc.). Het beste meetgereedschap zijn je oren, maakt je motor duidelijk meer herrie dan de rest dan is het teveel.
www.motorxtra.nl
 
Now hear this.... :)

Ik heb van CRT feedback gekregen over een aantal vragen, zie hieronder:

Ik heb ze gevraagd of wij in groeps verband kunnen, en of we korting kunnen krijgen. Ook heb ik gevraagd wanneer er nog data beschikbaar zijn en of we ook op eigen motoren instructie krijgen. Dit is hun antwoord:

Beste Chris,

Het is mogelijk om als groep deel te nemen, maar wanneer wij geven pas groepskorting wanneer de
groep minimaal 35 man groot is.

Er wordt met eigen motoren gereden, maar er is eventueel wel de mogelijkheid om een motorfiets te
huren. Meer informatie is te vinden op onze website.

Wij rijden per sessie met 35 deelnemers in de baan begeleid door 5 marshalls.

Het is alleen nog mogelijk om een complete groep te boeken op 25 augustus , 9 september en 30
september. Alle voorgaande data‚s is het alleen nog mogelijk om enkele rijders te plaatsen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Vriendelijke groeten,

Iris ten Katen
CRT B.V.


---------

Dat wordt er dus aan sleuren om 35 man bijelkaar te krijgen. Hebben de anderen nog ideeen, heb jij al geinformeerd Aad900 ???

:)
 
Nou dan val ik al af, ik heb geen lederen motorkleding ;(

(nog niet iig, ga mogelijk op de beurs in utrecht kijken, als ik wat geld overhoud)

Daar scoor je zeker een goed pak voor nog geen 300 euri. :)

En voor CRT hoef je geen VRO te doen. Als je geen ervaring hebt, wordt je bij de minder ervaren rijders ingedeeld.
 
Nou dat is jammer, ik heb ook geen leren motorkleding, en een bos uitlaat die niet goed gekeurd is. ;(

Kleding huren kan misschien ook ??? ;)

Alleen dat met die uitlaat wordt mogelijk nog een probleem. Ik heb er een viper op, en die prop is er ook uit, nu ben ik zeker het haasje ;(

Bij CRT maken ze daar overigens geen melding van.... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan