Suzuki RF topic deeltje 十. Onbekend maakt (on)bemind

Ligt ff stil want de speciale lampen die uit Amerika gekomen zijn zijn weer een beetje te lang ! :(
Maar ik ga een buisje achter op de unit plakken om dat te overbruggen maar zoals gezegd ligt het ff stil door andere bezigheden.
 
Hallo mensen ben opzoek naar een yoshimura of akrapovic,laser uitlaat voor mijn suzuki RF600R

Is er iemand die mij daarmee kan helpen alvast bedankt

Timothy
 
Wat dacht je van de naalden :X

Met mijn naalden was niks (minimaal) mis, de mengbuizen daarintegen. Heb overigens wel beide vervangen toen door ander spul. Kan wel een keer een piccie schieten, de mengbuizen van de RF staan er bekend om. Mede vanwege de hoek waaronder ze hangen ;).

Edit: googlen kan natuurlijk ook. zo zagen ze er bij mij uit.
emuwr3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met mijn naalden was niks (minimaal) mis, de mengbuizen daarintegen. Heb overigens wel beide vervangen toen door ander spul. Kan wel een keer een piccie schieten, de mengbuizen van de RF staan er bekend om. Mede vanwege de hoek waaronder ze hangen ;).

Edit: googlen kan natuurlijk ook. zo zagen ze er bij mij uit.
[afbeelding]

En welk effect heeft zo'n ovaal uitgejeuterde naaldsproeier? Ik vind die van mij niet geweldig lopen tot zo'n 2500 toeren, daarna loopt ie echt uitstekend. Ik was van plan de carburateurs er eens af te halen en schoon te maken. Maar goed, nu weet ik waar ik kijken moet.
En stel, ik moet ze vervangen, originele erin of betere, en in de originele maat?
En waar koop ik die?
 
Laatst bewerkt:
Oké jongens, kogel door de kerk. Alles uit de kast / van de plank gehaald om op de foto te zetten ;)

$_85.JPG


$_85.JPG


$_85.JPG


$_85.JPG


Zoals de MP ad zegt:

Allerhande onderdelen van een Suzuki RF 900 uit 1994, waaronder:
Remklauwen
Remleidingen
Kabelboom
Zadel
Tank
Vier spiegels
Frame
Blok (zonder carbs)
Uitlaatbochten
Voorpoten
Schetsplaten
Stepjes
Lichtjes
Hendels
Radiator
Binnenkuipwerk
Voorlicht
Achterlicht
Assen




What you see is what you get. Niet alles superschoon maar heel veel her te gebruiken.Alles in één koop. Nu met gratis Datona motor mover (twv 100 eur) nagenoeg nieuw)...

Frame is zonder kenteken, met sleutel (zelfde sleutel voor de tank).
Frame en tank zijn glans zwart.

Op MP voor 350, vaste prijs voor forum leden is 300. :)
 
En welk effect heeft zo'n ovaal uitgejeuterde naaldsproeier?

Sputteren en overslaan in het middengebied (dus vanaf 3 tot +/- 8 kRPM) met weinig tot half gas.

Als ie bij jou tot de 2,5 belabberd loopt zou je de stationairsproeiers eens kunnen schoonmaken. Ook die ene achterin de carb niet vergeten eruit te halen. (aan de kant van de luchtfilteraansluiting)
 
Sputteren en overslaan in het middengebied (dus vanaf 3 tot +/- 8 kRPM) met weinig tot half gas.

Als ie bij jou tot de 2,5 belabberd loopt zou je de stationairsproeiers eens kunnen schoonmaken. Ook die ene achterin de carb niet vergeten eruit te halen. (aan de kant van de luchtfilteraansluiting)
Zal ik eens gaan doen. Bedankt!
 
Geen belang bij de spullekes Willem. Maar doe nog 's ff een knappe foto van die Mille!
 
Oké jongens, kogel door de kerk. Alles uit de kast / van de plank gehaald om op de foto te zetten ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals de MP ad zegt:

Allerhande onderdelen van een Suzuki RF 900 uit 1994, waaronder:
Remklauwen
Remleidingen
Kabelboom
Zadel
Tank
Vier spiegels
Frame
Blok (zonder carbs)
Uitlaatbochten
Voorpoten
Schetsplaten
Stepjes
Lichtjes
Hendels
Radiator
Binnenkuipwerk
Voorlicht
Achterlicht
Assen




What you see is what you get. Niet alles superschoon maar heel veel her te gebruiken.Alles in één koop. Nu met gratis Datona motor mover (twv 100 eur) nagenoeg nieuw)...

Frame is zonder kenteken, met sleutel (zelfde sleutel voor de tank).
Frame en tank zijn glans zwart.

Op MP voor 350, vaste prijs voor forum leden is 300. :)

Ik wou dat ik het geld er voor had..
 
Terug
Bovenaan Onderaan