Suzuki RF600 R

Gertjan

MF'er
24 mei 2001
249
0
Amersfoort
Zelf ben ik sinds kort in het bezit van een Suzuki RF600 R :icon_smile:
Wat vinden jullie (als experts :icon_wink: ) van deze fiets?

Edit: Op het kentekenbewijs staat: Massa ledig voertuig : 210 kg Is dit het gewicht met of zonder vloeistoffen? Zelf vermoed ik met, maar zeker weet ik het niet.


[ Dit Bericht is bewerkt door: gertjan op 2001-05-27 15:44 ]
 
rf600f.. kenner als ik ben (niet dus) effe fototje gezocht.. mooie motor..
dat gewicht is trouwens zonder bestuurder (duuh) en zonder benzine, olie, remvloeistof, en alles wat nog maar door je motor vloeit denk ik.
Anders zou de marketingafdeling hun collectief ontslag krijgen denk'k :icon_smile:

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-05-27 16:30 ]
 
Vriend van mij heeft een RF gehad mooie machines en mooie combinatie tussen supersport en toermotors.
Ze hebben toch net 100 pk's he? ligt trouwens als een blok op de weg heerlijke zware machine.
 
100,64 PK .
Lekker hoor :icon_smile:
Alleen hij weegt wel stukje meer dan R6/CBR600F/GSXR600 toch?

 
Ja zeker. Ga hem maar opgeven voor Big Dieet van sbs6 :icon_wink: Maar J.W wat staat er op jouw kentekenbewijs deel 1 vermeld bij ledig gewicht??
 
Ik zou het niet weten.
Dacht 189 kilo.
Zo staat het ook in de boekjes, dus niet met olie/benzine meegerekend.
 
Vlak voordat ik met mijn YZF 600 op de dynojetbank ging, moest er een standaard RF600 op. (alleen laser uitlaat)

Dingetje had iets van 80 achterwiel PK's tegen de 94 van die van mij!

En allebij staan ze opgegeven voor 100 krAk-as PK's :icon_smile:

Ik vind hem er trouwens wel sexy uit zien met die fraai ferrari sleuven!!!
 
ferrarisleuven.. mwoaa.. 't heeft er wel iets van weg jah..
ook in ferrarikleuren (hetgeen eigenlijk GEEL was btw maja) verkrijgbaar :icon_smile: :

8K40240.jpg
 

Heee wat leuk het gaat over de RF 600 R, daar heb ik er ook een van :icon_biggrin: en ik moet zeggen dat ze inderdaad maar een pk of 80 op het achterwiel heeft maar dat ik tevens kan melden dat ik daarmee makkelijk een donderkat weg trek :icon_wink:

Ik rij nu ongeveer 1.5 jr op een RF en ik heb er nu ong. 30.000 km mee weg en ben 2x gevallen en de totaal km staan nu ong. op 54.000 nogwat. De RF bromt nogsteeds honderd uit.

Kijk maar eens op mijn site voor de foto's met en zonder schade.

 
Ook de RF 900 is een goeie fijne motor. De RF's zijn een beetje ondergewaardeerd. Maar je rijdt voor een aantrekkelijke prijs een dijk van een motor. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan