Suzuki RF600/RF900 *deel 8* If Ferrari would build a bike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik meende dat daganz 'm met db-killer had....of heb heb je die als eerste eruit geschroefd ? :Y
:Y

Die dB-killer zat alleen maar in de weg })

Ik kwam trouwens bij mijn ouders thuis nog de volledig uitgeprinte PDF van de RF900R service manual tegen. Ik doe er zelf niks meer mee, is er iemand die ik daar gelukkig mee kan maken?
 
Ik meende dat daganz 'm met db-killer had....of heb heb je die als eerste eruit geschroefd ? :Y

moet toch iedere keer weer lachen om deze gozert...
Neuh, ik kreeg 'em zonder dat de dB killer erin zat. DaGAnz gebruikte die wel af en toe. Ik moet zeggen zonder dB killer klinkt het geluid wel lekker, en zwaar,l maar zeker niet tè. Dit ook volgens mijn vader van 76, en die kan het weten! Vanmorgen maar eens proef gereden met het mooie weer. Ook mijn buurman van een paar huizen verderop (heeft verschillende Velocette's) vond het "mooi stil" kortom het is zeker niet te veel herrie.
full
 
Laatst bewerkt:
Neuh, ik kreeg 'em zonder dat de dB killer erin zat. DaGAnz gebruikte die wel af en toe. Ik moet zeggen zonder dB killer klinkt het geluid wel lekker, en zwaar,l maar zeker niet tè. Dit ook volgens mijn vader van 78, en die kan het weten! Vanmorgen maar eens proef gereden met het mooie weer. Ook mijn buurman van een paar huizen verderop (heeft verschillende Velocette's) vond het "mooi stil" kortom het is zeker niet te veel herrie.
[afbeelding]

Staat goed man :Y
 
hahahahaa, ligt jij constant op die F5 knop te rammen ???

had 'm binnen 4 sec gecorrigeerd.....

Ja ik ben er weer he, dus zit weer bovenop dit topic :P


Maar xbr ben je nou al naar het postkantoor geweest?


(zo effe mezelf er mee bemoeien, waar gaat het eigenlijk over? )
 
Neuh, ik kreeg 'em zonder dat de dB killer erin zat. DaGAnz gebruikte die wel af en toe. Ik moet zeggen zonder dB killer klinkt het geluid wel lekker, en zwaar,l maar zeker niet tè. Dit ook volgens mijn vader van 76, en die kan het weten! Vanmorgen maar eens proef gereden met het mooie weer. Ook mijn buurman van een paar huizen verderop (heeft verschillende Velocette's) vond het "mooi stil" kortom het is zeker niet te veel herrie.

Ik heb precies dezelfde op mijn RF900. Inderdaad ook zonder dBkiller. Beschaafd en toch lekker. Ben er erg tevreden mee. De dBkiller heb ik wel op langere trips bij me. Als ik naar Duitsland ga doe ik hem er iig van te voren in...
 
@daphne wil je mijn oude foto nog even uit de OP halen, met die 2 helmen bedoel ik...

dank u vriendelijk
 
@xbr, toevallig al langs het postkantoor gereden?

Het is al goed ingepakt en geadresseerd en het gaat morgen met de post !
Sorry dat het zo lang duurde maar ik heb het zo druk met mijn nieuwe baan dat ik er de laatste tijd echt geen tijd voor kon vinden.
Sorry man... -O-

Ik heb zaterdag de halve marathon (21 km) in Zwolle gelopen ! 8-)
Ik heb er meer dan een jaar voor getraind en het met een tijd van 2:05:42
Ben er zeer tevreden over.

http://www.halvemarathonzwolle.nl/uitslagen-2011.php

Daar naam Oscar Belt intikken.

Gaan er nog mensen naar de TT / nacht van Assen a.s. vrijdag ?
Ik ga a.s. woensdag met 2 vrienden de tent daar alvast opzetten ! *O*
 
Laatst bewerkt:
Het is al goed ingepakt en geadresseerd en het gaat morgen met de post !
Sorry dat het zo lang duurde maar ik heb het zo druk met mijn nieuwe baan dat ik er de laatste tijd echt geen tijd voor kon vinden.
Sorry man... -O-

Ik heb zaterdag de halve marathon (21 km) in Zwolle gelopen ! 8-)
Ik heb er meer dan een jaar voor getraind en het met een tijd van 2:05:42
Ben er zeer tevreden over.

http://www.halvemarathonzwolle.nl/uitslagen-2011.php

Daar naam Oscar Belt intikken.

Gaan er nog mensen naar de TT / nacht van Assen a.s. vrijdag ?
Ik ga a.s. woensdag met 2 vrienden de tent daar alvast opzetten ! *O*

Ah, geweldig *O*

pff halve marathon...aan mij niet besteed, zondags total loss zeker?

moet bij marathon altijd aan dit filmpje denken...
titel is wel "very funny marathon finish", maar ik vindt het getuigen van pure wilskracht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan