Suzuki RF600/RF900 *deel 8* If Ferrari would build a bike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja na 5 jaar een oudere motor gereden te hebben wil je ook wel iets jongers en aggressievers onder de vot. Rf blijft een zeer ondergewaardeerde motor en hoop dat mijn rf een nieuwe eigenaar krijgt die net zoveel plezier beleeft aan hem als ik.
 
Ja na 5 jaar een oudere motor gereden te hebben wil je ook wel iets jongers en aggressievers onder de vot. Rf blijft een zeer ondergewaardeerde motor en hoop dat mijn rf een nieuwe eigenaar krijgt die net zoveel plezier beleeft aan hem als ik.

Het was geen aanval he ;). Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik voor GSXR gaan, Fazer is nog tamelijk tour ipv sport.
 
Ik voor de Fazer, prima voor lekker touren en meer dan geschikt om een onvervalst potje mee te rammen. :Y
 
Misschien een beetje vroeg maar iedereen alvast *O* een heel goed 2013 ! *O*

full
 
Heropstappen doe je zo......

Na de winter wil ik met deze eens kijken of het me weer kan bekoren.
Zal veel gebruikt worden voor woon/werk.
Deze RF600R is uit 1993 en heeft ongeveer 29.000 km ervaring.

405149563.jpg
 
Heropstappen doe je zo......

Na de winter wil ik met deze eens kijken of het me weer kan bekoren.
Zal veel gebruikt worden voor woon/werk.
Deze RF600R is uit 1993 en heeft ongeveer 29.000 km ervaring.

[afbeelding]
Mooie motor , Bijna dezelfde als ik heb . Ik zie dat je andere knipperlichten erop hebt zitten, zou je voor mij een foto van de voorkant en achterkant kunnen maken ? Want ik zit ook te twijfelen over andere knipperlichten maar kan nergens een goede foto vinden van hoe het eruit gaat zien. :)
 
Euh, "bijzondere" spiegels... O-)

@ Anae ik heb nog een setje over die zo op de originele plekken passen.
 
Daar heb ik er ook nog een van liggen. Tezamen met nog heel wat andere onderdelen... iemand iets nodig? Heb nog mooi zwart kuipruitje bijvoorbeeld.

@Oldskoel: je gaat dus de bochten van de Gixxer gebruiken op je RF?
 
Nee, heb deze set ingeruild gekregen op de Yoshi:

IMG-20121229-00054.jpg


Nieuwe 1100W dubbel pijps. 2 linkpijpjes en flenzen er aan en klaar.
 
Nice! Ziet er nog strak uit.
Heb nog twee BOS oval dempers liggen... interesse? Zijn met db killer (helaas kan die er niet uit)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan