Suzuki rf600 voor zo weinig? Kan dat goed zijn?

k0elkast

Die hard MF'er
8 jan 2007
475
0
Veenendaal
Ik heb op dit forum is lopen zoeken wat zo`n ding waard was hier. Zo ben ik in een paar topics van een paar jaar geleden dit tegen gekomen:

Topic van 2002: rf600 '92 met 57 dkm voor 3.750,- (goede staat)
Topic van 2003: rf600 '93 met 44 dkm voor 4.500,- (goede staat)

Als ik nu op marktplaats kijk:
rf600 met 24 dkm voor 2.400,- (zeer goede staat) 2.250,- mee neem prijs.*klik*
rf600 met 35 dkm voor 1.999,- (goede staat) *klik*

Zijn die dingen gewoon niks meer waard of is er toch stiekem wat met die dingen aan de hand? Dat ze, i.v.m. vraag, over het algemeen vrij goedkoop de deur uit gaan ben ik achter gekomen, maar dit?

Bvd :)

Ps: Ik had ook al een topic "is dit wat? CBR600f2" in ALG. Maar om jullie gerust te stellen was ik niet van plan de hele tijd zulke topic`s te openen, alleen de komende weken _O-
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn niet meer zoveel waard nee... in de MOTOR ook een stukje over een RF600R... ook voor 2250 bij een dealer gekocht (of geleend, mij niet bekend).

Leuke motor, watergekoeld blok wat ook in de amerikaanse GSXR600 is gebruikt, welke hier helaas nooit is verkocht via reguliere wegen.

Ding stuurt lekker, wel wat log maar een fijne machine. Mooie sport-toer fiets.... en een mooi bakje in de kuip aan de linkerkant om iets in te doen :P
 
kont als een surfplank maar verder een best OK fietsie, die 900 is een zwaar ondeschat apparaat. Ideaal om op te beginnen!
 
Maar dit zijn dus gewoon de gangbare prijzen tegenwoordig?

Ik zie ze namelijk ook wel is voor >4.000,- aangeboden.. Dat maakt me aan het twijfelen waarom degene die ik gevonden heb dan zo 'goedkoop' zijn.
 
kont als een surfplank maar verder een best OK fietsie, die 900 is een zwaar ondeschat apparaat. Ideaal om op te beginnen!

:^ zeker als je lengte 2m+ is dan is de 900 een ideaal scheur ijzer :) idd, wel wat log, maar goed, wat wil je, het ontwerp is al meer dan 10 jaar oud, toen ie net uit kwam was het wel een modern ding, maar het is wel zo'n motor die je of heel mooi vind of spuiglelijk
 
Maar dit zijn dus gewoon de gangbare prijzen tegenwoordig?

Ik zie ze namelijk ook wel is voor >4.000,- aangeboden.. Dat maakt me aan het twijfelen waarom degene die ik gevonden heb dan zo 'goedkoop' zijn.

of die andere zo duur, 4000 euro is voor een 900 al aan de prijs, laat staan voor een 600
 
Er zijn ook lieden die eea. aan modificaties hebben aangebracht (ruitje, veren, pijp, hugger) die wat meer vragen .. vergeet ook niet dat kilometerstand ook meetelt in de prijs
 
Waar was jij vorig jaar? B|

Man wat had ik toen graag iemand gezien die een lage prijs maar niks vond. :+

Die prijzen zijn inderdaad normaal. Extra hatsefratsen als voorvorkveertjes en weetikveel moet je trouwens ook niet extra voor betalen, tenminste doe ik niet. :N

En deden ze bij mij ook niet. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan