Suzuki RG 250 Demo racer

Als dat is wat je wilt wel ja.....als je een aangepaste brug wilt niet
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet bij welke organisatie je wilt gaan rijden maar bijvoorbeeld bij BOT en SAM meot het de originele achterbrug behorende bij de motor zijn.
Voor zover ik weet mag je hem wel aanpassen.
Erg leuk project :t
 
Ik weet niet bij welke organisatie je wilt gaan rijden maar bijvoorbeeld bij BOT en SAM meot het de originele achterbrug behorende bij de motor zijn.
Voor zover ik weet mag je hem wel aanpassen.
Erg leuk project :t
Dank je wel
Dat wist ik niet
Dan is de keuze makkelijk.
 
Smaken verschillen. Ik verwacht hier een subtiel getunede straat racer te gaan zien, exclusieve onderdelen, mooie vering en remmen, topkwaliteit banden.....
 
Zit JerryT niet meer op dit forum? Zat vroeger in de street fighter hoek. In dat wereldje zijn er zeker mannen die vakkundig een brug op je brug lassen.
 
Ik weet niet bij welke organisatie je wilt gaan rijden maar bijvoorbeeld bij BOT en SAM meot het de originele achterbrug behorende bij de motor zijn.
Voor zover ik weet mag je hem wel aanpassen.
Erg leuk project :t
Ja als bij hun de controle daarop net zo is als bij de KNMV trekt niemand zich daar iets van aan,
in mijn tijd bij de KNMV was ook alles van regeltjes voorzien,onbenul die ik was hield me daar ook aan,
tot aan de eerste wedstrijd en ik tussen de racemonsters stond waarvan er buiten die van mij alleen
die van de nieuwelingen aan de regeltjes voldeden,de rest trok zich er niets van aan en er werd ook
niets van gezegd,het enigste wat bij de keuring belangrijk was is het geborgd zijn van de nodige bouten en vuldoppen
en aftappluggen.Vraag me trouwens af hoe ze dat bij die oude motoren oplossen als er geen originele brug meer voor te krijgen is,
ook rijden er creaties tussen waar maar weinig origineels aan is.
 
Laatst bewerkt:
ja die kans is hier ook redelijk groot, maar t zou net zonde zijn als je iets bouwt dat vervolgens niet wordt toegelaten.
 
Ach,wie waagt het om Eric niet toe te laten 😱 ,die is overal welkom met z,n mooie spullen:Y
Dank u
Ik zal de regels lezen
De bedoeling is om alleen RG 250 onderdelen te gebruiken of originele of speciaal voor het model gemaakte delen.

Even de tank en kont gepast
Valt best mee
Gaat wel lukken denk ik.
20210430_191309.jpg
20210430_191229.jpg
20210430_191321.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan