Suzuki RG 250 Pepsi

Ja, ze zouden allemaal niet zo moeilijk moeten doen, als een voertuig niet gestolen is dan moet je gewoon een kenteken kunnen krijgen,
en niet allemaal gezeik over originele kentekens en moeilijk doen over een papiertje wat ontbreekt. Dus als ze niet willen meewerken dan moet
je zelf ''creatief'' gaan denken.
als je dat hardop durft te zeggen, krijg je nogtans op dit forum de wind van voren. er zijn al genoeg topics hier geweest over creatievelingen waar dat creatieve niet werd geapprecieerd
 
als je dat hardop durft te zeggen, krijg je nogtans op dit forum de wind van voren. er zijn al genoeg topics hier geweest over creatievelingen waar dat creatieve niet werd geapprecieerd
Ook genoeg ''moraal mutsen'' ;), verder durf ik alles💪
 
Vandaag eindelijk de koop overeenkomst van het Engelse frame gekregen.
Vol goede moed gaan lezen over de keuring.
Nu Engeland niet meer on de Europese unie zit zijn de keuringseisen heel streng en duur zo rond de 800 euro |(
Daar ga ik niet aan beginnen
Als de RDW nou een betrouwbaar bedrijf was met duidelijke regels dan kun je je goed voorbereiden.

Ga maar op zoek naar een Nederlands RG frame met kenteken
 
Vandaag eindelijk de koop overeenkomst van het Engelse frame gekregen.
Vol goede moed gaan lezen over de keuring.
Nu Engeland niet meer on de Europese unie zit zijn de keuringseisen heel streng en duur zo rond de 800 euro |(
Daar ga ik niet aan beginnen
Als de RDW nou een betrouwbaar bedrijf was met duidelijke regels dan kun je je goed voorbereiden.

Ga maar op zoek naar een Nederlands RG frame met kenteken
Bummer Erik! Is de optie die @RG-gamma aangaf niet iets voor je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan