SUZUKI RG 250 WD 1983 gelimiteerde uitvoering in rood

Ziet er meer netjes uit Erik,alleen die fashionbar 😬 had er van mij niet op gehoeven,al is het wel apart;)
 
Ziet er meer netjes uit Erik,alleen die fashionbar 😬 had er van mij niet op gehoeven,al is het wel apart;)

Dank je wel Paul
Ik ben er ook niet helemaal kapot van
Maar ik bescherm nu de vleugels van het k
kontje met het omzetten in de kleine ruimte.
En het is een Japans aftermarket onderdeel dat zeldzaam is
Misschien door lelijkheid 😂😂
 
Tja dit is wat Japanners fashion vinden,zegt genoeg .
🥴 😬
later-bosozoku.jpg
 
Klein trucje om de zijcover te monteren zonder het te beschadigen.
Eerst de beugel loshalen dan de zijcover vastklikken en beugel weer vast zetten. Gegarandeerd zonder schade

20200126_140652.jpg
20200126_140732.jpg
20200126_140840.jpg
 
Dank jullie wel

Nog wel wat kleine dingetjes maar het ziet er goed uit.

Laat de zomer maar komen
 
Laatst bewerkt:
Woh, je bent al klaar, wat een supergave motor is het geworden. Qua kleurstelling vind ik dit de mooiste uit je collectie.

Complimenten ook voor de foto’s, mooi om alle details zo te zien
 
Woh, je bent al klaar, wat een supergave motor is het geworden. Qua kleurstelling vind ik dit de mooiste uit je collectie.

Complimenten ook voor de foto’s, mooi om alle details zo te zien

:^ Vind dit ook een hele gave kleurstelling en ben er stil van zo mooi als hij geworden is :}
 
Erg mooie motor geworden !
zal wel behoorlijk wat geld in zitten met al dat NOS spul . maar hij is nu zeker meer dan de nieuw prijs waard :)
 
Erg mooie motor geworden !
zal wel behoorlijk wat geld in zitten met al dat NOS spul . maar hij is nu zeker meer dan de nieuw prijs waard :)

Geloof me maar
Wat hier aan geld in zit komt er nooit meer uit.
Met een beetje mazzel krijg ik er nu 3000 euro voor zoals hij er nu bij staat met alle foto's en filmpjes om te bewijzen wat er aan gedaan is.
Een RG 250 restaureren op deze manier is niet slim als je er iets aan wil verdienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan