Bitacticus gehaasticus
MF veteraan
- 11 nov 2009
- 3.837
- 2.017
De afgelopen jaren heb ik altijd bij restauraties keurig de motoren zo gemaakt zoals meneer Suzuki dat deed.
Origineel was heel belangrijk en het moest ook allemaal kloppen tot in het kleinste detail.
Ondertussen kocht ik ook allerlei after market onderdelen in Japan die speciaal voor de RG 250 gemaakt zijn.
Met als gevolg dat ik dozen vol met die zooi heb liggen.
In Januari 2018 bij Marcel Vlaandere een MK1 RG 250 frame gekocht met het idee om eens lekker los te gaan en er iets speciaals van te maken.
Hier een verslag van het werk van vele maanden
Begint allemaal met een foto in een Japans RG boek waar een RG 250 WD op staat in de rode kleurstelling.
Tot nu toe en dat is al heel wat uren zoeken op internet de originele folder niet kunnen vinden...……..
Origineel was heel belangrijk en het moest ook allemaal kloppen tot in het kleinste detail.
Ondertussen kocht ik ook allerlei after market onderdelen in Japan die speciaal voor de RG 250 gemaakt zijn.
Met als gevolg dat ik dozen vol met die zooi heb liggen.
In Januari 2018 bij Marcel Vlaandere een MK1 RG 250 frame gekocht met het idee om eens lekker los te gaan en er iets speciaals van te maken.
Hier een verslag van het werk van vele maanden
Begint allemaal met een foto in een Japans RG boek waar een RG 250 WD op staat in de rode kleurstelling.
Tot nu toe en dat is al heel wat uren zoeken op internet de originele folder niet kunnen vinden...……..