Suzuki RG 250 WE 1984

wauw, dit vind ik echt de mooiste RG die ik "ken", echt fantastisch resultaat!!!

gefeliciteerd met zo'n mooie motorfiets!!!
knap werk!!
 
Laatst bewerkt:
Dat blad ken ik niet,ik heb ff op hun site gekeken,dat lijkt mij wel een leuk blad.
 
De JPS heeft het goed gedaan afgelopen zomer

Vorige week mijn Bandit verkocht maar de Brembo radiale rem en koppelingspompen gehouden

Rempomp zat zo op de JPS

full
 
koppelingspomp was een uitdaging.

op Ebay rondgekeken en bij de motorzaak een Bandit koppeling cilinder meegenomen om te passen.

een paar avonden kijken toen zag ik deze

voor een Suzuki Vitara (moet natuurlijk wel van Suzuki zijn) :P

full
 
zag er veelbelovend uit.
de diameter zou precies in het deksel passen waar nu het stelmechanisme zit

en het kwam redelijk in de buurt :9

full
 
Inventief Erik *O* ,knap dat je dat zo werkend heb gekregen :t


Dank je wel Paul

Volgens mij is het gewoon puur geluk.

Toen ik bij de dealer kwam met het deksel om een nieuwe haakse hoek te halen voor de slang bleek dat er veel problemen zouden kunnen ontstaan.

als de Brembo pomp te veel olie zou verplaatsen dan kan je de koppelingsstift zo ver drukken dat je de platen uit de korf drukt tegen het carterdeksel aan.

Maar het gaf geen problemen misschien een grotere pomp zoeken zodat hij iets eerder helemaal ontkoppelt
 
Een koppeling pomp verplaatst alleen maar olie,dus als je minder olie in het reservoir doet zou dat ook genoeg kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Alle meelezers het beste voor 2017 met veel veilige motorkilometers :] :] :]

Na lang zoeken vanmiddag eindelijk een duo cover voor de MK2 gevonden MET KUSSENTJE *O* *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Weer een mooie vondst Erik. *O*
PS:nog de beste wensen voor 2017,dat het maar weer een mooi Suzuki jaar mag worden :] *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan