Suzuki RG500-mk6 renovatie

Zo , dat ziet er weer uit zoals t hoort !

full
 
Sorry voor de niet updates , maar za een fotoraportage posten ....
Was ff hard door werken in 2 weken tijd 😇

Na wat noeste arbeid liep ie de volgende dag weer , maar na 5 rondjes was het weer raak .... 😣
full
 
Oei dat ziet er niet goed uit,beetje te heet geworden aan de inlaatkant,geen lek spruitstuk?
 
Niope , is uitlaat kant , puur ontsteking ....
Heeft Andre ooit ook gehad ... 😔

Ga erbij Ruud Fredericks een Ignitec programeerbare op laten zetten ...
 
Ontsteking staat veel te vroeg op die cilinder en ook zn colega rechts achter veel te rijk , de andere bank is precies goed , dus electronisch is de timing 'verschoven ...
Zondag nog bobines gewisseld dus ....
toen na 4 rondjes weer vast ...

Was een 'goeie' shake down.... 😇
 
Laatst bewerkt:
Thuis had ik m net in elkaar , mocht ie weer los want er was een krukas keering lek .......😣
[afbeelding]
Doet mij weer aan die goede oude tijd denken, krukaskeerringen,gaten in zuigers,vastlopers,
late sleutel sessies ,maar was toch een mooie tijd,never a dull moment met racen :] ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja Paul,
Ondanks het stuk gaan was het een pracht weekend !

Feest &herkenning !

Sleutelen tot laat van iedereen hulp aangeboden krijgen en veel ouwe hoeren en lachen

Werelds !


Ken je Hans de Wit nog ? 73 en still going strong ! 👊🏻
full
 
Mooie verhalen Freek, het is wel weer een kwestie van volhouden.....

Geweldig figuur Hans de Wit die heeft zijn RG500 ook nog.

8420268252_6ae6ce4aa8_b.jpg
 
Ja Paul,
Ondanks het stuk gaan was het een pracht weekend !

Feest &herkenning !

Sleutelen tot laat van iedereen hulp aangeboden krijgen en veel ouwe hoeren en lachen

Werelds !


Ken je Hans de Wit nog ? 73 en still going strong ! 👊🏻[afbeelding]

Ja die kan ik mij nog wel herinneren met de snelle König :]
De sfeer die vroeger in het rennerskwartier heerste was super,altijd gezellig en
tot s,avonds laat zuipen,ouwehoeren en sleutelen,mooier kan je het niet hebben,
die sfeer was grotendeels weg toen later de 4takt jongens gingen racen,tentje dicht en
iedereen voor zich :? :r Want stel je voor dat de concurrentie kon zien wat je allemaal
aan je motor had gedaan,ze voelde zich net fabrieksteams,alleen stelde het niks voor _O-
PS:Volgende keer wel een Suzuki pak aantrekken B| ,loopt de motor ook veel beter op ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn maatjes van me aan het maken
RGB Billet carter uit aluminium , de origenele magnesium carters zijn bij veel rgb's vergaan , dus is dit een prachtig alternatief om er weer mee te kunnen rijden ...
Eerst in 3d gemeten en getekend en nu eerst getest print in kunstof om te kontroleren of de frais actie gaat lukken ![afbeelding]

Worden hier eerst ruwe gietmallen voor gemaakt of worden deze onderdelen meteen uit een stuk aluminium gefreesd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan