Suzuki RG500-mk6 renovatie

Ja dat begrijp ik. :P
Maar ik bedoel wordt er een stuk (vierkant of rechthoekig blok) aluminium in de freesbank gestopt?

Of gaat men ook mallen maken om eerst ruwe gietstukken te kunnen laten gieten in zand? En deze ruwe gietstukken vervolgens te bewerken tot eindfabrikaat in de freesbank. :)
 
Ja van Billet Alu ! , maar gieten word ook onderzocht !

Hier de finale kuntstof print , in de eerste zaten tóch nog wat foutjes ...
full
 
Ja van Billet Alu ! , maar gieten word ook onderzocht !

Hier de finale kuntstof print , in de eerste zaten tóch nog wat foutjes ... [afbeelding]

Aha ok, het is mij duidelijk zo :9
Ik vond het opmerkelijk dat ze eerst een voorbeeld in 3d lieten printen om vervolgens alsnog gelijk uit een blok alu het werk stuk gaan maken. Terwijl men dus zelf een freesbank tot de beschikking heeft, om het voorbeeld uit bijv. kunststof of iets dergelijks te maken.
Als je gietstukken wil laten maken is het de laatste tijd wel gebruikelijk om dit te laten 3D printen. Kan een mallenmaker wel waarderen. :Y
 
Word weer wat zo !

Hyperpro heeft de schokkers gerenoveerd !👌
Spuitwerk is klaar
Uitlaten in de maak
Nieuwe ontsteking ( hans de wit had nog een goeie)
full
 
Mooi Freek 8-) ,je ben het nog niet verleerd zie ik ;)
Bijna weer ready to race :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Eerst krukken eruit voor revisie en naar Sam Balder (Samba) voor nieuwe uitlaten ! :9
full
 
Laatst bewerkt:
Nog lekker bezig zie ik *O* ,nog even en Freekie kan weer volgas de circuits af denderen :] .
 
Boring 56mm zeker als ze voor de mk1,2 of 3 zijn.
Vanaf mk4 boring 54 tot de rgb die had ook weer 56 maar met de hoeveelheid spoelpoorten van de mk6.

Wij hadden een mk3 blok met naar 56 geboorde en afgedraaide mk6 cilinders en aangepaste inlaat schijven. Accelereerde en liep net zo hard als een rgb
 
412CA1E8-FF5C-402F-8150-0D35C9807478.jpeg
 

Bijlagen

  • C9DDE301-0365-4A45-AB26-EACF7D25C559.jpeg
    C9DDE301-0365-4A45-AB26-EACF7D25C559.jpeg
    158,3 KB · Weergaven: 39
  • 2A8128FD-6FC0-4AE8-933C-0F9453A563CA.jpeg
    2A8128FD-6FC0-4AE8-933C-0F9453A563CA.jpeg
    120,1 KB · Weergaven: 39
  • 32641197-582B-4C43-BC12-7C2B54CDE9AC.jpeg
    32641197-582B-4C43-BC12-7C2B54CDE9AC.jpeg
    732,6 KB · Weergaven: 39
  • 00E5656B-1307-445B-9E1B-D15767550E2A.jpeg
    00E5656B-1307-445B-9E1B-D15767550E2A.jpeg
    816,3 KB · Weergaven: 42
  • C32E1171-6F63-44BF-8051-904E883AB728.jpeg
    C32E1171-6F63-44BF-8051-904E883AB728.jpeg
    154,6 KB · Weergaven: 45
  • F55D176E-9617-4CDB-BF67-14159D25D267.jpeg
    F55D176E-9617-4CDB-BF67-14159D25D267.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 43
Nieuwe uitlaatjes ....
nu nog nieuwe zuigers erin en de koppen van inserts voorzien ( zijn we van de ‘k’ pakkingen af) ...
Nieuwe schijven erin en een nieuwe hoofdrem pomp ( ben nog naar op zoek )
En dan gaan we inschrijven voor classic events !! En racen met die bak ! 💪🏻😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan