Suzuki RG500-mk6 renovatie

Hopelijk is de kwaliteit beter dan de HPI die op mijn Kreidler zat,die is in vrij korte tijd tot 2e keer stuk gegaan omdat de ontstekingspoel
doorbrandde.De service is wel goed van HPI,gaat het snel stuk doen ze niet moeilijk over,alleen heb je daar niet veel aan als je weer
eens stilstaat.
 
A0EA8608-AA60-439A-B73A-D54CB120D906.jpeg
 
Best prijsverschil met de analoge versie, dik 300 euro, misschien dat rechtstreeks bij HPI.be nog scheelt.
 
Laatst bewerkt:
Best prijsverschil met de analoge versie, dik 300 euro, misschien dat rechtstreeks bij HPI.be nog scheelt.
Nou die zijn heel moeilijk te pakken te krijgen,ik ben er toen zelf maar heen gegaan van ellende.
Zitten in een Belgisch dorpje bij Limburg in de buurt in een woonhuis,verder best een aardige kerel de eigenaar,
ik heb nog een tijdje met hem staan praten,bleek dat hij ook alles van Kröber heeft overgenomen,dus als je bijvoorbeeld nog een leuk toerentellertje zoekt.
Verder is een programmeerbare ontsteking ideaal,maar je moet het natuurlijk wel kunnen,of iemand weten die dat kan.
Persoonlijk zou ik eerder contact met Zeeltronic opnemen,dat is tegenwoordig toch wel de go to place voor de serieuze 2 takt mannen.
En waarschijnlijk heel wat beter bereikbaar dan HPI.Of aan Carmo electronics vragen of ze je oude ontsteking kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
Ha Freek je topic kwam weer naar boven in het Suzuki tweetakttopic en we vroegen ons af of er nog nieuws is over de Suzuki?
 
Terug
Bovenaan Onderaan