Suzuki RMZ-450 Stottert/hakkelt/bokt bij optrekken!!?????

bev

Rookie
10 jan 2012
5
0
Hallo,

heb al vanalles afgezocht maar vind geen antwoord op mijn vragen!

Heb een Suzuki RMZ-450 uit 2005 en rij hier al een tijdje mee (wat hobbymatig Enduro op de Zondag)
Vanaf t moment dat ik m kocht deed hij al raar bij t optrekken,hakkelen stotteren etc etc en viel ook soms uit als ik niet snel genoeg was met t gas.
Bleek een ingeslagen koppelingshuis te zijn (wat ook logisch is) deze vervangen en hij deed een uurtje normaal en erna begon t weer..Alles losgeschroef maar het zit nog allemaal goed en ziet er ook top uit

Nu blijft hij raar doen met optrekken,soms onderweg naar een enduro ritje probeer ik gewoon stoplichten en alle andere plekken waar ik stil moet gaan staan te vermijden,omdat hij me gewoon ''uitschiet'' en het lijkt alsof ik niet met de koppeling overweg kan! En om dan midden op een weg te gaan lopen kicken als Jan lul,zie ik ook niet zitten.

Recent weer alles vervangen,complete blok revisie,en hij blijft het doen..Hele motor na gelopen en er is niks te vinden alles ziet er top uit :?

En soms tijdens een rit ''ploft'' ie gewoon uit? gewoon zomaar omdat hij er zin in heeft..,dit is ook zwaar irritant en ook hier heb ik de oplossing nog niet voor kunnen vinden :(

Wie o Wie kan mij hiermee helpen?

Grtzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan