Suzuki RMZ Supermoto

Mille Merckel

MF veteraan
9 aug 2005
1.186
0
Heerlen
mille merckel zei:
TE KOOP MOOIE SUPERMOTO, nieuwe excel wielen met goudkleurige ultra light naven, motomaster remschijf, öhlins achtershock (orginele erbij voor cross), showa voorvork, pas onderhoud gedaan, nieuwe ketting en tandwielen, met enkele reserve onderdelen.
€ 3.500,-

IMG_1848.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo een ding wil ik er ook nog eens bij hebben! :9~
Heel mooi ding!! En als ik de centjes er nu aan uit kon geven had ik het wel geweten. :Y

Succes met de verkoop!! :}
 
Zo een ding wil ik er ook nog eens bij hebben! :9~
Heel mooi ding!! En als ik de centjes er nu aan uit kon geven had ik het wel geweten. :Y

Succes met de verkoop!! :}

:^

Maar dan één voor op de weg, staatmotor heb k momenteel niet :+
 
Kan er in de winter een beetje gereden worden op circuits/kartbanen met zulke supermoto's ??

Lijkt mij wel wat voor in de winter! En ja ik weet er zooo weinig van af. Misschien heeft iemand een paar links?

Heel erg mooie motor trouwens!!
 
Laatst bewerkt:
Kan er in de winter een beetje gereden worden op circuits/kartbanen met zulke supermoto's ??

Lijkt mij wel wat voor in de winter! En ja ik weet er zooo weinig van af. Misschien heeft iemand een paar links?

Heel erg mooie motor trouwens!!

Ik had 'm juist voor de winter door te 'sporten' aangeschaft. Iedere week kun je naar francorchamps-karting en Bilstain. In Nederland wekelijks in Emmen en er worden steeds vaker datums gepland op andere circuits.
Voordeel is dat het goedkoper is en je hoeft niets vooruit af te spreken.
Mijn garage is overvol, vandaar dat ie eruit gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan