Suzuki RMZ topic

Iemand nog tips hoe ik een RMZ250 (bj. '08) op 94dB kan krijgen?
Hij heeft nu (nog) een standaard bocht en demper.
Een dB-killer plaatsen of een andere demper (en welk merk dan?).
 
Iemand nog tips hoe ik een RMZ250 (bj. '08) op 94dB kan krijgen?
Hij heeft nu (nog) een standaard bocht en demper.
Een dB-killer plaatsen of een andere demper (en welk merk dan?).
Er staat een ventje op mp die adverteerd met een demper of dat die je demper aanpast ofzo..
 
Mijn hotstart ging nogal zwaar.
Kabeltje wat gesmeert maar hielp niet echt.. carbarateur eraf gehaald en hotstart los , kwam wat zooi uit.
Alles netjes schoon gemaakt en een pietsie vet aan het plunjertje gedaan , boel weer inelkaar en gaat stukken beter nu *O*
Ik was nl bang dat die niet meer goed terug zou komen.
Voor de rest nog de accelpomp op werking en timing gechecked , zag er goed uit.
 
Mooi :9~ :}
IMG_7278.jpg

IMG_7266.jpg

IMG_7303.jpg
 
even een vraag over een rm-z 250,zijn de 2008/2009 modellen betrouwbaar of zijn met name de bakken echt zo slecht als beweerd wordt?hoor dat de 2010/2011 modellen er wel veel last van hebben maar hoe zit het met de 2008/2009 modellen?en wat is precies het probleem?
 
even een vraag over een rm-z 250,zijn de 2008/2009 modellen betrouwbaar of zijn met name de bakken echt zo slecht als beweerd wordt?hoor dat de 2010/2011 modellen er wel veel last van hebben maar hoe zit het met de 2008/2009 modellen?en wat is precies het probleem?
Dacht dat als je hem uitelkaar heb voor bigend ofzo meteen de circlips moet vervangen van de bak?
Schakelen met koppeling schijnt ook te helpen.
 
Dacht dat als je hem uitelkaar heb voor bigend ofzo meteen de circlips moet vervangen van de bak?
Schakelen met koppeling schijnt ook te helpen.
Dat van de circlips is niet helemaal waar..
Wel vervangen als je een versnellingtandwiel heb die ertegen aan zit en die uit de versnelling valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan