Suzuki RMZ topic

jef0611

MF veteraan
28 apr 2006
5.550
4
omgeving leerdam
Omdat ik geen of weinig info kan vinde over de RMZ motoren op mf probeer ik een topic van de grond te krijgen,

ik vermoed dat er nog wel meer RMZ rijders rond zwerven op dit forum?

ik heb er vorige week zelf 1 gekocht,

RMZ 450 2006



dus rijd je een rmz meld je even met een fototje is altijd leuk ;)
full



Release of Suzuki rmz 450

Bike Test: RMZ 450 SUPERMOTARD

Test RMZ 450 2010
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook een paar Suzuki's, maar volgens mij is dit wel bekend.
Tot op heden is de RMZ erg betrouwbaar gebleken, dus kun je nog veel plezier gaan beleven met die bike. Heb je nog eventueel MX wielen of SM-regenwielen nodig?.............
Misschien dat ik nog spullekes ga verkopen.
Ik adviseer je wel om de uitlaat te veranderen, dat scheelt behoorlijk in trekkracht.

ploatjes:

DSC_2011.jpg


DSC_2145.jpg
 
ik heb ook een paar Suzuki's, maar volgens mij is dit wel bekend.
Tot op heden is de RMZ erg betrouwbaar gebleken, dus kun je nog veel plezier gaan beleven met die bike. Heb je nog eventueel MX wielen of SM-regenwielen nodig?.............
Misschien dat ik nog spullekes ga verkopen.
Ik adviseer je wel om de uitlaat te veranderen, dat scheelt behoorlijk in trekkracht.

ploatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]


jij bent bij mij idd bekent! laat ik nou stom toeval ook nog eens de nooyer heten of is dat niet jou bus?

andere uitlaat gaat nog wel komen met de tijd voorlopig eerst maar goed leren rijden zoals hij nu is,

mx wielen heb ik erbij zijn nog nieuw :P weet aleen niet of ik daar lekker mee kan rijden ivm de aangepaste sm vering?
 
jef0611 schreef op 10 november 2009 @ 05:26~[/message]:~[/b]

[...]

jij bent bij mij idd bekent! laat ik nou stom toeval ook nog eens de nooyer heten of is dat niet jou bus?

andere uitlaat gaat nog wel komen met de tijd voorlopig eerst maar goed leren rijden zoals hij nu is,

mx wielen heb ik erbij zijn nog nieuw :P weet aleen niet of ik daar lekker mee kan rijden ivm de aangepaste sm vering?~[/quote]

De bovenste bus is van Gregroy de Nooijer, die rijd op een motor van me. En de onderste bus is van mij.

Ik doe gewoon crossen met de SM vering. Je kunt eventueel de demping wat zachter zetten zowel voor als achter. Tel dan wel goed de klikken zodat je weer op dezelfde stand terug kunt klikken.
 
Hey Jeff, aan mij heb je niet veel qua info want ik ben net zo bekend met mijn nieuwe aanwinst als jij!
Maar ik heb zo het vermoeden dat we elkaar nog wel eens tegen gaan komen.
full
 
Ik heb sinds vorige week deze in de huiskamer te staan.. })
091103190559.jpg


Ben er alleen nog niet uit wat voor uitlaat erop komt, iemand nog eentje liggen? :P
 
ik heb net de noppenbanden er onder gezet,

morgen eens ff een maisplak opzoeken! :]


iemand nog een crossspatcord over? zit nu nog sm op maar das niks voor de cross..
 
m'n neef z'n rmz 450 enduro met origineel kenteken.

783555468_5_K_L0.jpeg


hij zoekt nog een supermotard setje, dus het liefst wielen met remmerij.

iemand wat liggen?
 
m'n neef z'n rmz 450 enduro met origineel kenteken.

[http://94.100.114.92/783550001-783600000/783555401-783555500/783555468_5_K_L0.jpeg (afbeelding)]

hij zoekt nog een supermotard setje, dus het liefst wielen met remmerij.

iemand wat liggen?

Ik heb binnenkort een setje bijna nieuwe Braking wave-disc's over.
Voor 320mm achter de standaard RM-Z maat. :)
 
Oja, ik heb nog wielen in de aanbieding afkomstig van een 2005 RM-Z250
(excel velgen Haan naven)
Passen ook op een RM-Z450 of heb ik dat mis?

Foto-LOKBLR4P-D.jpg

link
 
motor heeft 1,5 jaar stilgestaan dus hoop dat het wat oude benzine resten/vuil zijn..

carb is wel schoongemaakt maar blijven toch altijd resten achter denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan