Suzuki RV 125 1977 Sub Carrier Fuel Tank

Ik wist niet eens dat zoiets bestond ik heb 3 RV,s gehad en veel over gelezen,maar ben zoiets nergens tegengekomen.
 
Merci he mannen, aan de 4 ijzeren materiaal van 2 meter lang kost net geen 15 euro.
Ik weet nog niet hoe ik dit ga afwerken, chroom, maar dan moet alles eerst opgeschuurd en krasvrij gemaakt worden of poedercoat want je ziet maar enkel 2 kleine stukjes bevestiging aan schokdemper en een stukje aan onderkant pinker, de rest zie je niet want de tank staat ervoor.

Aan RG-gamma,
Hieronder een link van een roestig en gebroken (bevestiging aan schokdemper) gebruikt ding aan een waanzinnige hoge prijs, hij is al wel gezakt in prijs.

SUZUKI RV RV90 RV125 RARE OPTIONAL EXTRA FUEL TANK BASE

Ik ben nu nog eentje aan het maken voor den RV 90
 
Merci he mannen, aan de 4 ijzeren materiaal van 2 meter lang kost net geen 15 euro.
Ik weet nog niet hoe ik dit ga afwerken, chroom, maar dan moet alles eerst opgeschuurd en krasvrij gemaakt worden of poedercoat want je ziet maar enkel 2 kleine stukjes bevestiging aan schokdemper en een stukje aan onderkant pinker, de rest zie je niet want de tank staat ervoor.

Aan RG-gamma,
Hieronder een link van een roestig en gebroken (bevestiging aan schokdemper) gebruikt ding aan een waanzinnige hoge prijs, hij is al wel gezakt in prijs.

SUZUKI RV RV90 RV125 RARE OPTIONAL EXTRA FUEL TANK BASE

Ik ben nu nog eentje aan het maken voor den RV 90

Poeder coaten is wel de goedkoopste optie en waarschijnlijk ook de meest duurzame,ook zou het niet misstaan bij het rood.
Maar ja het origineel is chroom,dus als je dat belangrijk vind is chroom de enige juiste optie.
Die knakker is niet goed wijs met zijn meer dan 300,- dollar,dan moet je het nog laten verchromen en dat
kost ook al gauw 75,-.Ik heb ooit een zeer zeldzame paddockstand voor een RG500 gekocht voor 150,-
en weer doorverkocht voor 150,- aan een kennis zo hou je de hobby leuk,lieden die achterlijke bedragen vragen
bekijken het maar lekker.Ik zou best wel weer een leuke 2 takt willen,maar die hoge prijzen ga ik er echt niet voor betalen,
sommige modellen zijn nog veel duurder 2e hands dan dat ze nieuw gekost hebben.Het moet wel een leuke hobby blijven.
Ook een aparte een RV90 farm model,

Op dit plaatje staan de originele prijzen,heel wat anders dan die 300+ .
Suzuki RV90 1975 (M) USA (E03) OPTIONAL (RV90L - buy original OPTIONAL (RV90L spares online
 
Laatst bewerkt:
De zwarte is voor RV 125
de andere voor RV 90
nu nog een zilveren SUZUKI embleem.
Het zwart is nog maar gewone lak, ik wacht om alles te laten poeder coaten.
Ik had wel verdomde pech, de benzine dop van Suzuki paste wel maar was niet veilig, via de schroefdraad kwam er benzine uit,
dan maar optie de originele van Givi.
 

Bijlagen

  • DSC00203.JPG
    DSC00203.JPG
    351,6 KB · Weergaven: 11
  • DSC00204.JPG
    DSC00204.JPG
    582 KB · Weergaven: 11
  • DSC00208.JPG
    DSC00208.JPG
    614,3 KB · Weergaven: 12
Terug
Bovenaan Onderaan