Suzuki Rv90 Keuren

Ja voor dat soort reacties was ik al bang,

Björn heet ie als jet graag wou weten jozef58 ;)

Helemaal opgelost, heb die maat van me gebeld. na 3 uur ongelooflijk lang telefoneren is het me gelukt. de ORIGINELE DEALERS OVEREENKOMST UIT NIEUW ZEELAND MET OVERIG PAPIERWERK word momenteel naar mij opgestuurd. uitendelijk tog gewonnen :D dat die papieren nog niet tot stof zijn vergaan vebaast me eigenlijk.

Ligt gewoon echt aan de Keurmeester die je voor je hebt heb ik et idee. een jaar geleden toen ik mn xr600 uit Italïe keurde kon het gewoon zonder papieren. technisch werd ie wel gekeurd. Zelfde geldt voor mn eerste brommer, een SS50 die ik ergens uit een schuur getrokken heb. Bleek een Belgische te zijn, maar er werd gewoon een NL slaglettertje ingeragd en ik tufte vrolijk rond op een viertakkert.

Heb ooit in Frankrijk in een schuurtje een Solex gevonden, gekocht vd eigenaar vh schuurtje en mee naar Nederland genomen.

Geen kenteken, geen papieren, geen framenummer -> RDW nummer ingeslagen en snorfietskenteken afgegeven.

Je had gewoon een lul van een keurmeester.

Edit: ik kom vaker bij de RDW met antieke brommertjes. Ga altijd naar Waddinxveen (en per sé niet naar Schiedam).
 
Laatst bewerkt:
@TS:

Ik heb gisteren bij een Nederlandse motorzaak een RV90 gespot die is voorzien van NL kenteken. De eigenaar van de zaak, een oude kerel, is eigenaar ervan. Hij zei dat het een origineel Nederlandse motor is. Ik ga je wat details PM'en, misschien kan je die man bellen om wat aanvullende gegevens, wie weet helpt 't.
 
Heb ooit in Frankrijk in een schuurtje een Solex gevonden, gekocht vd eigenaar vh schuurtje en mee naar Nederland genomen.

Geen kenteken, geen papieren, geen framenummer -> RDW nummer ingeslagen en snorfietskenteken afgegeven.

Je had gewoon een lul van een keurmeester.

Edit: ik kom vaker bij de RDW met antieke brommertjes. Ga altijd naar Waddinxveen (en per sé niet naar Schiedam).


De regels zijn inmiddels wel een paar keer veranderd Karl.
 
De regels zijn inmiddels wel een paar keer veranderd Karl.

Daar zal je wel gelijk in hebben. Het Solexverhaal dateert van 5 jaar geleden. Desondanks vond ik toen ook al dat het wel erg gemakkelijk ging. Duur wel, maar ook gemakkelijk.
 
Dit was de RV van mij,is een originele NL uitvoering,
kawamap012zz.jpg
 
Dit was de RV van mij,is een originele NL uitvoering,
[afbeelding]

Ha, ik dacht bij wijze van spreken de enige origineel NL RV90 gevonden te hebben, maar nee ;)

Ik zou best weleens een eindje willen rijden op een RV90. Volgens mij lach je je gek op zo'n ding. Tot die tijd ben ik benieuwd wat TS van plan is met de zijn, de spanning bouwt een beetje op zullen we maar zeggen.
 
Ha, ik dacht bij wijze van spreken de enige origineel NL RV90 gevonden te hebben, maar nee ;)
Uuuhhh nee , 'n dag of 3 vóór jij meldde dat je zo'n fiets heb zien staan bij 'n motorzaak , heb ik in 'n reply gezet dat 3 kennissen van me ook zo'n (en NL!) RV90 hebben ......... :z
Die van John en die van Dennis zijn zogoedals standaard , die van Rob is ..... anders. -O-
Beroerd piccie van tijdens het weer opbouwen. ;)


full
 
Ha, ik dacht bij wijze van spreken de enige origineel NL RV90 gevonden te hebben, maar nee ;)

Ik zou best weleens een eindje willen rijden op een RV90. Volgens mij lach je je gek op zo'n ding. Tot die tijd ben ik benieuwd wat TS van plan is met de zijn, de spanning bouwt een beetje op zullen we maar zeggen.

Stel je er niet veel van voor,het rijd als een opgevoerde brommer(60-80) en stuurt als een zeilboot,maar is wel grappig :Y
 
Laatst bewerkt:
Ha, ik dacht bij wijze van spreken de enige origineel NL RV90 gevonden te hebben, maar nee ;)

Ik zou best weleens een eindje willen rijden op een RV90. Volgens mij lach je je gek op zo'n ding. Tot die tijd ben ik benieuwd wat TS van plan is met de zijn, de spanning bouwt een beetje op zullen we maar zeggen.

Een maat van mij heeft er 3 of 4 (misschien wel 5) of het originele Nederlanders zijn weet ik niet.
 
Uuuhhh nee , 'n dag of 3 vóór jij meldde dat je zo'n fiets heb zien staan bij 'n motorzaak , heb ik in 'n reply gezet dat 3 kennissen van me ook zo'n (en NL!) RV90 hebben ......... :z
Die van John en die van Dennis zijn zogoedals standaard , die van Rob is ..... anders. -O-
Beroerd piccie van tijdens het weer opbouwen. ;)


[afbeelding]

Hm, teleurstellend :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan