Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag tijd om het frame en alle losse gestraalde spullen te spuiten. Eerst alles opstellen. Dat duurt langer dan het spuiten op zich... Daarna 2 lagen zwart gevolgd door 1 laag zijdeglans 2k lak.
Werk al mijn hele arbeidsleven in de autoschade branche. Veeele jaren als spuiter en nu de laatste jaren als bedrijfslijder. Dan is het leuk om op zaterdag een spuitoveral aan te doen en lekker te rommelen. Nadeel is dat door de collega's maandag alles onder de loep genomen wordt of "hij" het nog wel kan... ;-)
vanochtend de spullen opgeruimd en de boel weer aangeveegd. Geen punt om aan eigen projecten te werken maar maandagochten moet het er weer neg zo uit zien als vrijdagmiddag.
Dit was om er weer in te komen. Ik wil de kappen wit spuiten met een brede rode en 2 smalle blauwe zoals ooit origineel op dit model geleverd werd. Het wit gaat Mazda parelmoerwit worden. Een 3 laags systeem. Dan ziet het er ff vrolijker uit int zonnetje.
Andere schokbrekers verwacht ik van de week binnen te krijgen.
Marco
Zo dan, vanaf vandaag kan ik een jeugdtrauma van mij afzetten!!
In de brommertijd, wasr wij nagenoeg allemaal op zundapp's rondreden had 1 van de mannen op zijn KS80 een set marzocchi's. Hij was dus "DE MAN".
Ruim 31jaar later kan ik dus zeggen "don't get mad, get even".
Voor de RV uit duitsland een pakketje binnen gekregen. Marzocchi schokbrekers achter.
Morgen de losse spulletjes spuiten en verder rommelen.
Zoals gepland de losse spullen gespoten.
Mazda 34K Chrystel white. Eerst wit, dan transparant perelmoer en vervolgens blanke lak.
Daarnaast ook tijd gehad om de buitendeksels van het blokje te spuiten. Verleden week al schoongemaakt.
Schokbrekers voorbereid voor een nieuwe jas van de week.
Een goede bekende van mij die oude motorfietsen spuit en pin-striped voor musea en verzamelaars heb ik gevraagd de lijnen te tapen. Ik heb daar het geduld niet voor. Net opgehaald en kijken of het morgen tijdens een auto spuiten in een hoekje meegenomen kan worden.
Gisteren gelukt om zowel blauw als rood te spuiten. Daarna alle afplakband en papier verwijderd om vervolgens alles in de blanke lak te zetten. Vandaag met een klos geschuurd en bijna strak. Ik durf niet verder. Maandag weer in de lak met een auto mee en dan nog 1x klossen en lakken. Dan voel je geen hoogte verschil meer.
Marco
Nou, hij is zo goed als af. Als laatste nog de remlichtschakelaar met bedrading voor de handrem besteld, deze ontbrak nl. Papieren ingestuurd voor een keuring. Afwachten dus. Verleden week een helm gekocht en direkt gecustomized. Het zijn de details die het doen
Als het beter weer wordt zal ik een paar buitenfoto's maken.
Hmm, mixed emotions deze week. 25 maart laten keuren. Hele (4man) keurstation er omheen en foto's maken. Geloof dat ik de 1e in Zweden ben met zo'n ding. Eerst kenteken keuring, geen punt en komplimenten over de staat ☺.
Vervolgens de apk en ook dat geen punt. Afgetikt en naar het werk. Woensdag kenteken in huis en direkt verzekerd. All risk voor nog geen 70 euro. Geen wegenbelasting. Beetje rond het werk gereden met kleine boodschapjes en alles voor elkaar. Vrijdag mee naar huis vanaf het werk. Ik in de auto en mijn zoon op de RV. Na 12km stopte hij er mee met geen mogelijkheid meer aan te krijgen .
Met de auto naar huis en daar de auto met haak en drager gehaald. Terug en dat ding erop (gaat trouwens verrassend eenvoudig alleen). Thuis gekeken, wel sap, geen vonk. Geen losse draad kunnen vinden. Morgen maar weer mee naart werk. Hij is al opgeladen iig.