Suzuki Sixteen 2010 te koop of te ruil

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Tim*

MF veteraan
5 apr 2008
2.447
0
Amsterdam
Hallo mede MF'ers,

Op het moment bezit ik een Suzuki Sixteen 150 (UX150) en dat bevalt mij uitstekend. Ik Heb alleen een huis gekocht (jippi!! *O* ) verder weg van mijn werk en ik moet dus nu meer woon werk verkeer kilometers gaan maken. Voor in de stad en 10-20 kilometer 80-100 is het prima te doen, maar echt lange ritten op de snelweg verkeer is hij minder geschikt voor. Vandaar de overstap naar een meer toer gerichte motor.

Prijs --> 2.000,- 1900,-!! (Prijs 6 maanden geleden inclusief kenteken en rijklaar 2700,-!!)

Eventueel ook te ruil voor een allroad of toermotor.

Gegevens van mijn motorscooter.

-Ben 1e eigenaar. Gekocht november 2010. kenteken mei 2010, garantie tot mei 2012.
-4000km (kan nog iets oplopen)
-Matzwart
-Nieuwe achterband ivm met schroef erin vorige maand
-Leovince 4 road demper met db killer (klink heel lekkur!) })
-Absoluut schadevrij!!
-Topsnelheid 120 km/u



Reageren kan hier of naar timbuffing @ gmail.com

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
Hallo tim, ik zoek juist een motorscootertje. Ik heb een honda cbr 600 f2 in de aanbeiding.
Wel geen all road, maar perfect voor langere afstanden. Goed onderhouden en veel nieuwe ondedelen.
Misschien kunnen we zaken doen

groeten rené

De cbr gaat overigens weg ivm de aanschaf van een cbf 1000
 
René,

Is niet echt wat ik zoek, maar wie weet.

Zou je mij wat meer info kunnen mailen?

timbuffing @ gmail dot com

Bedankt.
 
Hallo tim, het is een honda cbr 600 f2, bj 1993, 600cc, 100pk. 52 000 miles. Je moet niet schrikken van de KM stand, blokken gaan lang mee.
Goed onderhouden, staat binnen gestald. Nieuwe banden, uitlaatbochten zijn vervangen door rvs exemplaren. De nokkenaskettingspanner is al vervangen.
Verder is de cbr voorzien van een verhoogde toerruit en xenon koplamp.

ik ga even uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen. Net nieuw het forum

groet René
 
gelukt
full
 
René,

Bedankt voor het aanbod, leuke motor. Ik ben alleen echt opzoek naar een allroad.

Suc6 met de verkoop.

Dus wie heeft er een allroad die opzoek is naar een supergoede motorscooter?
 
Inruil opties:

Honda Dominator 650
Suzuki Freewind
Honda Transalp
Kawasaki KLE 500
BMW F 650
 
Haha, Tim, weg uit Slotervaart?

Skup voor de machine dan! Ik ben bezig met derde motorblok voor in de VX! Als dit blok niet netjes blijft lopen dan gaat ie op zolder!..
 
Haha, Tim, weg uit Slotervaart?

Skup voor de machine dan! Ik ben bezig met derde motorblok voor in de VX! Als dit blok niet netjes blijft lopen dan gaat ie op zolder!..

Jezus echt? Ik dacht dat die cardan blokken onverwoestbaar waren!

Ja man ik ga weg uit Marokko! :P
 
Jezus echt? Ik dacht dat die cardan blokken onverwoestbaar waren!

Ja man ik ga weg uit Marokko! :P

Jaa, dit blok is net een 2 takt, litertje olie per 1000 km :+ Maargoed, wordt ook "goed" gebruikt, en dit blok staat ook alweer 85000 km op!

Maare, Turkije nu? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan