Suzuki SP370 "tracker"

Whoe, na tijden weer een update. Ik had "even" een "rat style" CB750 cafe racer gekocht waarvan ik hoopte er snel wat moois van te kunnen maken. Not! Bij het opnieuw in elkaar zetten blijkt alles dat "custom" was ook nog eens met Amerikaanse bouten in elkaar te zitten en heb natuurlijk alle moertjes en schroefjes weggegooid. Ik heb `m boos in de hoek gesmeten, moedeloos word ik ervan.In de winter ga ik alles wel metrisch maken. Voor de liefhebber:

rc0vib.jpg



Oke, de SP370 dus. Heb vakantie en dus tijd. 1 van de "grote" dingen die nog moeten gebeuren is het zitje. Ik wou een zitje dat vrij laag is, daardoor is de vorm door allerlei opstakels wat lastig. Als basis heb ik een metalen frame gemaakt en die gesandwiched met polyester. Een houten plank werd me wat te dik, hoe dunner de basis hoe meer ruimte voor schuim. Achteraf is een houten plank als basis misschien toch wel handiger trouwens.

Paar doelloze foto`s:
2ufsxna.jpg


2q89b0l.jpg


Nou, dikke update dus. Vanaf nu hoop ik dat ze elkaar wat sneller opvolgen
 
Jup, ach even een dag doorzetten en dan is dat boetjesprobleem ook oogelost maargoed, de SP wordt veel grondiger aangepakt dus daar heb ik minder haast mee. Geloof dat iemand op dit forum goed is in het bekleden van zitjes, kan iemand me aan een naam helpen?
 
Laatst bewerkt:
Voor iedereen die zich afvroeg of dit ooit wat is geworden (ik denk ongeveer 0 forummers) een plaatje. Hij heeft lang in de hoek gestaan maar sinds vandaag kan’ie de weg op. Hij maakt meer lawaai dan snelheid maar wàt een leuk machientje is dit. Gaat supermakkelijk de hoek om, net een fiets..
full
 
Dit topic is nog van voor mijn MF-tijd maar leuk om te zien.
Ga je nog verder om je schetsjes te benaderen of houdt je 'm zo?
 
Ik was de schetsjes alweer vergeten om eerlijk te zijn. Hij blijft eerst zo. Ik moet alleen het voorwiel nog voorzien van de passende velgrand en nieuwe bandjes monteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan