Suzuki SP370

Jasper S

Die hard MF'er
10 apr 2004
333
0
Ede
Te koop aangeboden:
Suzuki SP370, bouwjaar '79, ori NL. Nog een echte eencilinder met het bekende getril en mooie klappen uit de uitlaat. Nog geen 18000km op de teller. Netjes uitziend, oa frame opnieuw gepoedercoat, veel onderdelen opnieuw gepoedercoat, buddy opnieuw bekleed, nieuwe kentekenplaat, voorspatbord opnieuw gespoten in het juiste kleurnummer etc.. (op de foto's is het voorspatbord nog niet gespoten) Nieuwe bougie, accu, frisse olie, nieuwe benzinekraan, bijna nieuwe bandjes.
Nieuwe ketting en tandwielen besteld, komt van de week binnen. De achterrem doet het ook slechter de laatste week, dus die heeft nieuwe remschoentjes nodig.
Als je de ketting monteert en remschoentjes zelf nakijkt: 575 euro
Wanneer ik het doe kost ie 650 euro

full

full



Ook een vrijwel complete SP370 in onderdelen te koop(geen kenteken) . Oa compleet blok en toebehoren, wielen (en ook remschoentjes dus)tank, spatborden, uitlaat, die nieuw 220 euro kost, etcetc
Prijs: 125 euro

full



Samen 650 euro


mvg Jasper
jasperschip@hotmail.com
 
Zolang ze maar goed lopen :Y







ik heb zoon ding dus in mijn 1tje aan mogen drukken met iemand van 100kg erop....

Tering wat heb ik verzuuurde benen gehad, en elke keer net niet/wel starten hea -O- ding deed het erom


Verder leuke oldschool motor, rijd ook wel leuk :X brrrrrrrrrrrrrr *O* *O* *O* hehe
 
Rijdt inderdaad wel van hatseflaaaats onderin :D

Deze start altijd wel na 1 of 2 kickjes gelukkig. Aanduwen zie ik ook niet zitten :P
 
Er is een verschil tussen bieden en beledigen

Zie maar eens zo'n nette te vinden..
Ik wilde hem verkopen voor een Jawa, maar als ik er geen normaal bedrag voor kan krijgen blijft ie lekker staan.
 
ik ben zeer geinteresseerd in je sp370 en ga accoord met je prijs.
laat me svp je adres en tel.nr. weten zodat we zaken kunnen doen.
mvg, pat claessen

p.s. stuur je antwoord svp naar joey_claessen@hotmail.com
en ik zal telefonisch reageren om de zaak af te handelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan