Suzuki spiegels met raw`s

zeki

Rookie
7 jul 2005
13
0
Rotterdam
Te koop een set nieuwe onbeschadigde replica spiegels met geïntegreerde knipperlichten voor de GSX-R 600 / 750 K6, K7, K8, K9 en GSX-R 1000 K5 K6 K7 K8.
Set € 60,-. Verzendkosten voor koper.
Ik had ze gekocht met de hoop dat ze op mijn gsx-r600 k4 zouden passen maar helaas :N
full
 
Dat is jammer dat ze niet op je K4 passen.
Wat is precies het probleem? heb zelf ook een k4 en ben ook opzoek naar knippers in de spiegels.
 
Ze passen wel, zelfs de boutdiameter is hetzelfde alleen ze staan zeg maar 10 voor 2 op de motor ipv 5 voor 1, you get it :? . Je zou ze misschien ook passend kunnen maken door iets tussen de spiegels en de topkuip te plaatsen wat de hoek beter maakt, alleen daar heb ik geen zin in vandaar dat ik ze kwijt wil.
 
ik ben er ook op zoek naar voor mijn K4.

Maar wat bedoel je met 10 voor 2 en 5 voor vier ?

Is de hoek zoveel groter geworden ? Of juist kleiner.

Is het heel storend ?

Plaats anders een foto met een RaW en een origineel kunnen we het verschil zien
 
ja sorry tik foutje hehehe

maarre de hoek is dus groter geworden? Want mijn originele spiegels staan zo ongeveer op 10 voor 2 dus ik vat hem ff niet
Dat is zomer of wintertijd. :+
Blijkbaar vind de eigenaar van de spiegels met knippers dat deze een grotere hoek hebben dan origineel. :Y 10 voor 2 is licht subjectief. ;)
 
Maar ik rij vooral veel voor 12 uur maakt het dan uit?

*On topic
ik begrijp dus dat het voor geen meter staat? hoop dat we een alternatief kunnen vinden ik heb nu handkappen met knippers erin.
 
Dat is zomer of wintertijd. :+
Blijkbaar vind de eigenaar van de spiegels met knippers dat deze een grotere hoek hebben dan origineel. :Y 10 voor 2 is licht subjectief. ;)

zet er dan gewoon kwart voor 3 neer dan weet gelijk iedereen dat het geen porum is.

ik MF mobiel overdag, heb er dan geen foto's bij valt het allemaal iets moeilijker in te beelden.
 
Ha ha ha blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg. De spiegels hangen te veel richtig de aarde. Ik heb helaas geen foto`s gemaakt ik vond het te sneu voor mij motor. Ik heb wel even geprobeerd te schetsen in paint... De nieuwere modelen hebben dus wat vlakkere bevestigingspunten terwijl k4 en k5 wat schuinere bevestiginspunten hebben waardoor deze spiegels niet dusdanig rechtop staan als bij de nieuwere modellen :?
full
 
Past het dan wel op het model K0-K3?
Ik bedoel niet alleen de afstand tussen de bouten maar ook de hoek waaronder ze staan.
 
ik rijdt een suzuki RF 900 R, ik denk dat de bouten wel passen maar ik heb geen idee op wat voor tijd ze op mijn motor staan.
Ik woon net iets te ver bij je vandaan (Zwolle) om het even te komen passen, jammer.
Maar in ieder geval een KICK !
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ze andere types passen, ik kan enkel bevestigen dat ze niet op gsxr600 k4 en k5 passen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan