suzuki SRAD 750 '96

Custom Rf900r

MF veteraan
19 jun 2007
1.587
0
Heerlen
Ik bied aan voor 3900,-

foto:
236051290_5_kq-7.jpeg



Een Suzuki SRAD van '96 750 cc supersport met '98 motorblok met injectie met maar 21000k op de teller!!!! (dankzij garantie van garage Rosa perfect ingebouwd en afgesteld, dus geen knoeiwerk)!

Hij loopt werkelijk geweldig, heeft mooie uniekere kleurstelling (goud/zwart) dan de blauw-witte groep, die je wel vaker ziet rijden.. Je zult altijd kwijlend commentaar krijgen, heb ik nu ook waar ik ook kom :)
een klein nadeel waar ik dan ook gelijk mee begin: kleine krassen en scheurtje in rechter kuipdeel dankzij een auto die dacht 2 banen te kunnen gebruiken.. niks ernstigs, gezien dat het gebeurd is ruim voordat het motorblok vervangen is, maar ik ga je niets achterhouden :) op marktplaats staan duidelijke fotos!


Opties:

- nieuwe banden maart 2009

- nieuwe ketting en tandwielen oktober 2008

- grote beurt gehad half maart 2009

- nieuwe voorvorkkeerringen maart 2009

- accu vervangen in 2008

- nieuwe remblokken maart 2009

- stalen remleidingen voor

- Puig Jetstream dark smoke kuipruitje

- Platte knippers voor

- Iridium kleine knippers achter

- DAM carbon uitlaat voor super geluid en poser gehalte

- 22000K op de teller!!!!!!

- buddyseat en evt cover



Hij rijdt echt strak bochten in en gasgeven geeft je echt een flinke schop onder je kont...!! dat was ook de reden waarom ik hem kocht, een proefrit en was ik verkocht :)
Een stage in het buitenland weerhoudt me van een andere motor, dus inruil kan ik even op mijn buik schrijven... B|


een beller is sneller :)
 
Laatst bewerkt:
Blauw/wit komt niet voor niets vaker voor, het is de snelste kleurstelling! :P

Succes met de verkoop, jammer dat je em wegdoet maar die TLR(S) geeft je nog steeds toegang tot het SRAD topic gelukkig. :P
 
Blauw/wit komt niet voor niets vaker voor, het is de snelste kleurstelling! :P

Succes met de verkoop, jammer dat je em wegdoet maar die TLR(S) geeft je nog steeds toegang tot het SRAD topic gelukkig. :P


ja dankje :+ denk ik ;)
maar goed, een blauw witte tlr is idd sneller dan deze :z
 
*kick*


vandaag nog ff stukje gaan rijden...
woooeii :) ging lkkr hoor... kga nie veel van mijn prijs afwijken, anders rijd ik hem gewoon lkkr zelf door :Y
 
DAMN wat een fiets...
full
full
full



Heel mooie fiets, voor een schitterend lage prijs. Wie helpt hem aan een mooie TLR mensen... Wie maakt hem los???


KICKJE
 
Laatst bewerkt:
hey,

ja als ik zo vergelijk is hij toch niet te duur :) zeker als je ziet wat je ervoor krijgt!
en anders blijf ik gewoon rijden :] Luxe probleem :+
 
Kick.. voorlopig geen tl voor mij als deze nie verkocht raakt... :(

Ookal komt ie uit limburg, hij rijdt echt wel goed hoor :+
een cbr 600 rr uit 2004 kon em nie bijhouden O-) (of hij kon niet schakelen :+ )
 
kick voor deze gave fiets! (mn vriend heeft er 2 in die kleurstelling gehad... 1 nog steeds in bezit weer in opbouw tot racer en toevalligerwijs heeft hij nu ook een tlr.... sradrijders ;) ) zelf heb ik een rode. zijn erg fijne motoren mensen! :)
 
Kan kloppen dat je geen foto ziet,heb het al aan de topicstarter gezegd.
Weet niet als hij nog een foto post...diegene is niet meer zo actief op het forum -O-
Anders ff mailen naar hem ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan