Suzuki SV 650 2004 4000 euro

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Suzuki SV 650
Kilometerstand: 12.000 km
Segment: Sport/tour
Bouwjaar: 2004
Kleur: Zilver
Cilinderinhoud: 650 cc
Aantal cilinders: 2


Ik heb een mooie Suzuki SV 650 te koop, de motor is volledig origineel. Ik heb de volledige onderhoud historie van de motor erbij en de banden en de ketting kunnen beiden nog een seizoen mee.

Prijs aangepast, nu voor 4400 euro! Dus minstens 400 euro goedkoper dan elke vergelijkbare motor op internet!











 
Laatst bewerkt:
'Suzuki SV 650 2004 4600 euro' > 'Suzuki SV 650 2004 4400 euro'
 
Dat lijkt me toch zeker niet te duur...
Owja, ik zie toch echt een niet origineel onderdeel er op... de knipperlichten ;-)
Misschien is het niet het juiste jaargetijde om hem te verkopen, maar iig succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een schop, laatste poging, morgen gaat de prijs weer naar 4400 en wacht ik wel tot de lente...
 
Kick voor deze mooi fiets.
maar je mag nog best wat zakken met je prijs.
Aangezien ik vorig jaar een SV uit 2005 kocht.
Yoshimura uitvoering voor ruim €700 minder dan jou vraagprijs.
 
Kick voor deze mooi fiets.
maar je mag nog best wat zakken met je prijs.
Aangezien ik vorig jaar een SV uit 2005 kocht.
Yoshimura uitvoering voor ruim €700 minder dan jou vraagprijs.

Dan heb jij gewoon heel erg veel mazzel gehad dat iemand er snel vanaf moest. 4400 Euro is samen met die van mij, de laagste prijs voor een nieuw type SV. De oude zijn uiteraard goedkoper...
 
Kick voor deze mooi fiets.
maar je mag nog best wat zakken met je prijs.
Aangezien ik vorig jaar een SV uit 2005 kocht.
Yoshimura uitvoering voor ruim €700 minder dan jou vraagprijs.

Hmm Leuk dat je mijn topic gebruikt om trots te zijn over je eigen koopje. Heb je het kenteken & Framenummer gecheckt of had de motor schade?

Maar even voor de helderheid, jij hebt in 2008 een 3 jaar oude motor gekocht die nieuw 8000 euro heeft gekost voor minder dan 3700 euro? Dat is dus 54% afschrijving in 3 jaar.

Je mag me het adresje wel even doorsturen koop ik er daar ook wel 10, sorry maar ik geloof je verhaal niet totdat jij een factuurtje voor me inscand :) Daarnaast zie ik dat je een zilver frame hebt en geen zwart frame, je hebt dus geen 2005 model maar een 2004 model.
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- en een kick
Hmm Leuk dat je mijn topic gebruikt om trots te zijn over je eigen koopje. Heb je het kenteken & Framenummer gecheckt of had de motor schade?

Maar even voor de helderheid, jij hebt in 2008 een 3 jaar oude motor gekocht die nieuw 8000 euro heeft gekost voor minder dan 3700 euro? Dat is dus 54% afschrijving in 3 jaar.

Je mag me het adresje wel even doorsturen koop ik er daar ook wel 10, sorry maar ik geloof je verhaal niet totdat jij een factuurtje voor me inscand :) Daarnaast zie ik dat je een zilver frame hebt en geen zwart frame, je hebt dus geen 2005 model maar een 2004 model.
 
volges mij is dat geen yoshimura uitvoering van hem, daar zit hyperpro vering in en geloof ik ook staal omvlochten remleidingen, en dus de yoshi demper... en volgens mij ook een seatcover.

die SV ziet er uit als gewoon een normale SV 2004 met een yoshi dempertje... anyway maakt niet uit.

schop voor jouw SV topic starter t zijn fantastische motoren, zou er zo weer 1 kopen als ik het geld had (mijne was gejat).
 
Hmm Leuk dat je mijn topic gebruikt om trots te zijn over je eigen koopje. Heb je het kenteken & Framenummer gecheckt of had de motor schade?

Maar even voor de helderheid, jij hebt in 2008 een 3 jaar oude motor gekocht die nieuw 8000 euro heeft gekost voor minder dan 3700 euro? Dat is dus 54% afschrijving in 3 jaar.

Je mag me het adresje wel even doorsturen koop ik er daar ook wel 10, sorry maar ik geloof je verhaal niet totdat jij een factuurtje voor me inscand :) Daarnaast zie ik dat je een zilver frame hebt en geen zwart frame, je hebt dus geen 2005 model maar een 2004 model.


Het kan wel ik heb mijn xt in 1 jaar van 2007 verkocht pas geleden met 3200 euro verlies in 1 jaar....
Ligt eraan hoe snel je ervanaf wil he Heb hem lekker goedkoop weg gedaan ben je er snel vanaf *O*
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan