Suzuki SV 650 n 2500,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben misschien wel geïnteresseerd. Ik ben alleen erg aan het twijfelen, kan je mij vertellen hoelang je ongeveer met ketting en bandjes doet? Heeft het een lekker gevoel van power? Het zijn nogal subjectieve vragen weet ik maar ik rij nu een div 600 en heb hier nu bijna 2 jaar op gereden en dik over de 40.000 erbij gezet en ben een beetje uitgekeken op het beperkte vermogen en de nogal matige remmen...
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een motor waar ik toch wel flink km's op kan zetten, goed van zijn plek komt en vooral ook lekker remt (ook met duo).
Mocht je hier wat over kunnen vertellen dan hoor ik het graag.
Het is in ieder geval weer een schopje ;)
 
Ik ben misschien wel geïnteresseerd. Ik ben alleen erg aan het twijfelen, kan je mij vertellen hoelang je ongeveer met ketting en bandjes doet? Heeft het een lekker gevoel van power? Het zijn nogal subjectieve vragen weet ik maar ik rij nu een div 600 en heb hier nu bijna 2 jaar op gereden en dik over de 40.000 erbij gezet en ben een beetje uitgekeken op het beperkte vermogen en de nogal matige remmen...
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een motor waar ik toch wel flink km's op kan zetten, goed van zijn plek komt en vooral ook lekker remt (ook met duo).
Mocht je hier wat over kunnen vertellen dan hoor ik het graag.
Het is in ieder geval weer een schopje ;)
ik rijd het zelfde model antwoord dus als ik zo vrij mag zijn? een sv is een vrij onderhoudsvriendelijke motor. met een Diablo achterband doe ik ongeveer 10k, en ketting is nu bij 24k op de teller toe aan vervanging. ik houd er wel een sportieve rijstijl op na, wellicht dat Ts er wat langer mee doet. er zijn geen echte minpunten te noemen en ze kunnen makkelijk hoge km standen aan.

het vermogen. het is met 70 pk geen kanon. maar het is een ijverig blokje dat graag toeren maakt. voorwiel wil bij het optrekken nog wel es omhoog komen en de top is ongeveer 210kmh.

remmen, het is natuurlijk geen supersport, maar het zijn goeie remmen, ook heb je met een dikke twin natuurlijk een stuk meer motorrem. dus een versnelling of 2 terug is vaak al voldoende om af te remmen.

sturen, ik zie in de Ts dat de eigenaar de voorveren nog niet heeft vervangen. dit is als je sportief gaat rijden en vooral met duo echt nodig want de orginele zijn nogal aan de slappe kant en slaan door. Verder is het een lichte goed sturende fiets.

almetal, verwacht geen supersport, maar het is zeker een stuk sportiever/leuker als een diversion. ;)
ik hoop dat Ts het met me eens is.

succes
 
Laatst bewerkt:
Hij is helemaal orgineel,ik heb wel een bt016 voorband voor een fyner gevoel voor
ik kan er leuk mee rijden.
Ik heb deze sv en een fazer 600 een moet vertrekken,welke maakt me nu uit,beide motoren zijn
onderhoudsarm en kunnen veel kilometers aan.
Eerlijk gezegt weet ik niet hoelang je met kettingset doet?
Kom een keer langs bij beter weer zou ik zeggen.
 
Kan je een pm sturen waar ik dan langs moet komen. Zit momenteel mobiel te Mf'en dus kan je profiel niet openen. IK zal even kijken of we met iets beter weer een afspraak kunnen maken. Ik vind het op zich een leuke motor maar weet niet zeker of het precies is wat ik zoek, ik heb nog geen ervaring met twins maar vind het wel een mooie motor.
Ik wil ook even kijken of er een koffertje op past (woon werk en er moet een goed slot mee ivm criminele buurt waar ik werk)
Maar goed ik hoor het wel :)
 
@flying: ik ga ervanuit dat hij in ieder geval nog iets scherper stuurt dan een div. Maar hoeveel gaat een ander voorvorkje ongeveer kosten dan?
 
een ander voorvorkje heb je voor 4-500 euro, maar dan ben je niet klaar. meestal komen er radiale remklauwen bij, nieuwe spacers, andere kroonplaten, andere rempomp, ander spatbord etc. ...

maar er is niks mis met de sv vorkpoten. gewoon andere veren en olie erin + afstellen op je gewicht en klaar!
 
een ander voorvorkje heb je voor 4-500 euro, maar dan ben je niet klaar. meestal komen er radiale remklauwen bij, nieuwe spacers, andere kroonplaten, andere rempomp, ander spatbord etc. ...

maar er is niks mis met de sv vorkpoten. gewoon andere veren en olie erin + afstellen op je gewicht en klaar!
Ik kijk wel even verder als de motor bevalt, had al gelezen dat 1,90 lang zijn geen probleem is dus ben benieuwd. Mijn huidige Div heb ik alleen de poten een stukkie door laten steken en dat rijd al een stuk beter dus vind wel iets ;) Zolang de motor maar meer vertrouwen geeft in lange bochten :)
 
Zolang de Sv maar niet de grond in wordt gepraat want dat kan ook niet.
Over die voorvork,dat zal allemaal best,maar ik voel/merk er niks van,misschien rijd iedereen hier harder als mij?
Hy stuurt iig lekker,en dat andere mensen hier andwoorden kan je toch niet verhinderen.
 
je merkt het heel goed met remmen ook. geloof me maar, het eerste wat je aan de sv moet veranderen is de vering
 
Ik heb het idee dat ik verkeerd begrepen word, ik vind het helemaal niet erg om de reacties van anderen te lezen (leer ik ook van), was meer bij wijze van grap.
Maar goed ik wil wel graag een keer een afspraak maken om eens te kijken, het enige waar ik nu nog over twijfel is of hij niet te klein is maar er is maar 1 manier om daar achter te komen :)
 
@flying: ik ga ervanuit dat hij in ieder geval nog iets scherper stuurt dan een div. Maar hoeveel gaat een ander voorvorkje ongeveer kosten dan?
die Aoleks compleet negeren die is niet helemaal lekker. :+

je hoeft enkel de veren in de orginele voorvork te vervangen. setje kost 120/150 euro ofzoiets. geen geld voor wat je ervoor terug krijgt *D
 
die Aoleks compleet negeren die is niet helemaal lekker. :+

je hoeft enkel de veren in de orginele voorvork te vervangen. setje kost 120/150 euro ofzoiets. geen geld voor wat je ervoor terug krijgt *D
ja neeuj, gij! ouwe kut. lees mijn laatste zin dan :+

sjonge jongen...
 
Aoleks nu wordt je vervelend en vraag ik je om voortaan persoonlijk
met de andere mensen in gesprek te gaan.

Trip bij wat beter weer en na het weekend (autotronbeurs) kun je me mailen
en spreken we af.
 
Ik vraag na het weekeinde wel even wat voor weer het bij jullie is, hier is het in de middag nu al wel goed te doen. Moet je trouwens snel van de motor af? Want ik denk dat ik even ga kijken of ik het komen kijken kan combineren met iets anders omdat eindhoven niet echt om de hoek ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan