suzuki sv 650 probleem

Thijskuhhh

Die hard MF'er
11 okt 2006
463
0
VLijmen
hallo.

Ik rijd een suzuki sv 650 van 2000
maar heb een probleem.

Als ik rijd houd hij in en tegelijkertijd valt me toeren teller helemaal terug naar nul.

En heb ikook gelijkertijd bijna geen vermogen alsof hij op un halve cilinder gaat lopen.

iemand mischine ooit meer meegemaakt of enig idee wat het kan zijn laat het maar weten.

alvast bedankt.
 
heb je je SV toevallig in noord brabant gekocht? en begint het kenteken met MB?

Ik heb dezelfde klachten gehad met mn SV, na veel zoeken bleek dat de CDI verrot was. Met een nieuwe CDI was het weer een tijdje goed, daarna begon het gezeik weer.
 
heb je je SV toevallig in noord brabant gekocht? en begint het kenteken met MB?

Ik heb dezelfde klachten gehad met mn SV, na veel zoeken bleek dat de CDI verrot was. Met een nieuwe CDI was het weer een tijdje goed, daarna begon het gezeik weer.

wat maakt het uit of hij hem in brabant gekocht heeft?
heb jij hem verrot verkocht daar dan })
 
hallo.

Ik rijd een suzuki sv 650 van 2000
maar heb een probleem.

Als ik rijd houd hij in en tegelijkertijd valt me toeren teller helemaal terug naar nul.

En heb ikook gelijkertijd bijna geen vermogen alsof hij op un halve cilinder gaat lopen.

iemand mischine ooit meer meegemaakt of enig idee wat het kan zijn laat het maar weten.

alvast bedankt.

zou zo niet weten maar meld je anders ff in sv 99-02 gebruikerstopic :Y
 
wat maakt het uit of hij hem in brabant gekocht heeft?
heb jij hem verrot verkocht daar dan })


ik heb mijne verkocht aan een dealer in brabant ja, en op het moment dat ik m verkocht was dr niks mis mee. al was ik wel bang dat ie in de toekomst mischien weer problemen zou krijgen, heb ik m om een hele andere reden weggedaan.
 
ja ja dat geloof ik meteen en maar gaan schelden op de dealer die een kut motot verkoopt
Als ik zie hoe sommige dealers inruilen dan kun je dat wel stellen ja....

Waar gebeurd:
dealer: "...wat wil je inruilen?"
ikke: "...die Virago 535 daar...."

dealer: "...laat eens lopen....ohja, klinkt goed....ik geef je er zoveel voor...."
Daarbij was het een opnieuw gespoten lesfiets met +70.000km op de teller (wat hij nog niet eens opgemerkt had.....)


Als iemand van mij iets wil kopen en een testrit wil maken, dan wil ik dat ook met dat inruilgebakje van hem.....
 
Nee kneus, ik moest die motor wegdoen omdat ik er door een blessure niet meer op kon rijden.
Die SV was toen ik m verkocht in een betere staat dan toen ik m kocht bij MP stadskanaal :X


bovendien heeft die dealer m bij mij thuis opgehaald en dr een flinke proefrit mee gemaakt en alles gechecked.

Edit:

weer ff ontopic:
Bij het 1e type SV gebeurt het vaak dat het afwateringsgaatje voor de bougie van de 1e voorste cilinder verstopt raakt. Hierdoor blijft er water rond de bougie dop staan waardoor die weer kapot gaat. Dus vervang de bougies eens(is wel k*twerk, je komt dr moeilijk bij)

Ik zou zowiezo om bovenstaande te voorkomen een fenderextender(spatbordverlenger :+ ) kopen, dan ben je van dit gedoe af.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf 20.000km gereden op een SV van 2000. Dagelijks, zomer en winter, nooit last gehad van verstopt afwateringsgaatje bougie. Zat ook geen spatbordverlenger op. Wel had hij in het begin zeer veel last van bevriezing van carbs. Is de SV zeer gevoelig voor. Is modificatiekitje voor. Toen kitje bij mij gemopnteerd was, had motor nooit meer last van bevroren carbs. Als dit bij jou van toepassing is, zal de motor na enkele kilometers rijden in gaan houden en zelfs afslaan. Dit gebeurt bij temperaturen tussen ong 0 en 10 graden. Met name bij vochtig weer. (zoals nu dus)

Groet

De Kale
 
ja zou kunnen zijn, maar heb vorig jaar in de kabelboom rond mijn balhoofd water weggehaald toen had ik die problemen ook.

En daarna was het over maar nu was ik dus zondag weer wezen rijden was redelijkweer.
En had ik het weer.

dus dacht zal is vragen of er hier mensen zijn die er ervaring mee hadden.

Maar nog geen tijd gehad om te kijken of er weer water in zat. Ga eerst op vakantie en dan zal ik eens gaan zoeken. Dan zal ik het laten weten of ik het gevonden heb.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan