Verkocht. ...; Suzuki SV 650 racer.

Banden 1 circuitdag dus onzin opmerking zelfde als veelte duur pffffff.....

Tja, hij staat al bijna 3 maanden te koop, dus mss vraag je er toch meer voor, dan dat die voor anderen waard is.
Ook al is het een mooie motor.
Voor bijna 3000 euro koop je ook een snellere en modernere circuitmotor met meer opties....

Succes met de verkoop en gratis kick.
 
Kan je iets meer vertellen over de motor?

De shock lijkt me standaard, de vork zit andere veren en dikkere olie in? Verder niets anders aan gedaan?

Is de motor gemapt en eventueel een dyno uitdraai aanwezig?

Gr. Michel
 
Motor en blok origineel .. dus geen maling aangepast, heb als straat motor gekocht en aangepast voor circuit

Voorvering heeft revisie gehad bij Hk in dikkere olie en zwaardere veren...
Achter shock standaard ja
Verder zoals omschreven remmen compleet gereviseerd dus ook nieuwe o ringen en vloeistof .
Kuipwerk nieuw, echt nette en betrouwbare racer die makkelijk stuurt

Altijd welkom in Veenendaal om bakkie te doen laat maar weten
 
Dank voor de reactie, er moet dan alleen wel echt veel aan gebeuren om de motor zover te krijgen hoe ik hem wil. De
Wilbers shock op het forum is een start, maar de standaard vork en remmen zijn nogal bedroevend (heb er zelf vroegah ook een gehad en heb nog steeds spijt dat ik mijn SVtje heb weggedaan.
 
Heb ze gezien met voorvork van gsxr en remmen die daar bijhoren en dan heb je wel gave fiets...misschien dit goede basis😁
 
Maar in Sv cup reden ze ook met voorvork van Sv wel aangepast dan.... en die tijden die ze rijden heb je uitdaging
 
Tja, talent heeft ook zijn voordelen ;-)

Een gsxr vork, of een cartridge bouwen in de standaard vork is de bedoeling, maar wordt alles bij elkaar een duur geintje. Ik zit nu lekker op Curaçao vakantie te vieren en overleg nog even met mijn vrouw (het moet haar racer worden) en eind volgende week meld ik me denk ik nog wel.
 
Hi Aubry,

Zijn het de banden op de foto's? Want dat zijn geen supercorsas maar rosso corsa 2's.

Succes met de verkoop!
 
Misschien moet je deze motor eens op een Engelse site aanbieden. In oa Engeland wordt nog met mini/supertwins geracet. En dan biedt jij een hele aantrekkelijke fiets aan. 😊
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan